Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Swedbank medlemslån

Hej! Undrar om det är någon som har erfarenhet av Swedbank medlemslån är dom hårda?
Behövs lånas 100000 till en takrenovering + att jag vill samla krediter på ca 50000.
Eller är det alltid bättre att söka genom advisa el lendo.
Mina förutsättningar:
Inkomst 426000
Underskott ca 35000
Lån sevenday 430000 ( kan ej höja)
Bolån 2400000 (jag står på halva)
Uc 1,6
4 förfrågningar från augusti till februari..
Känns inte som om jag kan få bättre ränta än ett medlemslån.. Men vill ju inte kasta bort en förfrågan på dom om dom nekar..

Tror du inte du kan klå medlemslånsräntan så sök direkt hos Swedbank men anar du att det kan nekas är en gemensam ansökan bättre.
Vet inte om Swedbank är med som partner men på Advisa kan Nordea t ex ge bud (dock där det nog vanligt blanco och inte medlemslån)

Har ingen att söka med tyvärr. Kanske bättre söka på advisa.. Nån som har gissning på vad man hamnar på för ränta med 1,6 i uc betyg.. Skulle kunna stänga betalkoll (20000) å vänta in uppdateringen för något bättre betyg..

Varför skulle du behöva ha en medsökande? Medlemslån kräver inte medlånare.

Varför skulle du behöva ha en medsökande? Medlemslån kräver inte medlånare.
Tror jag läste ditt svar lite snabbt å missuppfattade ☺️.... Ska fundera på att vänta till efter nästa uppdatering då jag kan få ner krediterna till under 30 % å tagit bort betalkoll!Gissning på hur mycket betyget förbättras av att gå från fullt utnyttjas kredit ner till 30 % ca..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp