• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Swedbank pay, någon som använt?

Frasse1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
6 November 2011
Meddelanden
1 239
Mottagna reaktioner
400
Poäng
557
Bara Ica som nämnts flera gånger i denna tråd.
Har flera stycken andra med swedbankpay. Ni som vill ha adresserna så skicka PM så ska jag ge adressen till datorer och elektronik. Har förnärvarande 26.000:- på Swedbankpay
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 632
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Har flera stycken andra med swedbankpay. Ni som vill ha adresserna så skicka PM så ska jag ge adressen till datorer och elektronik. Har förnärvarande 26.000:- på Swedbankpay
Om det nu finns andra, varför skriver du inte bara ut affärerna här?
 

Frasse1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
6 November 2011
Meddelanden
1 239
Mottagna reaktioner
400
Poäng
557
Om det nu finns andra, varför skriver du inte bara ut affärerna här?
Sist jag la ut en sida på lånforum.se så försvann det plockades betalalternativet bort efter 2 veckor. Folk är som hökar. Vill man veta så får man skicka pm. Thats it
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 632
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Sist jag la ut en sida på lånforum.se så försvann det plockades betalalternativet bort efter 2 veckor. Folk är som hökar. Vill man veta så får man skicka pm. Thats it
Haha ok! Tippar på att många kommer höra av sig vilket till slut kommer leda till att betalningsalternativet försvinner. Same same.
 

Frasse1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
6 November 2011
Meddelanden
1 239
Mottagna reaktioner
400
Poäng
557
Du kan välja? Och vilket urval använder du? Hela förfarandet är ytterst märkligt. De flesta kan googla och säkerligen hitta lite affärer efter lite letande om det nu finns fler ställen än Ica.
Du kan välja? Och vilket urval använder du? Hela förfarandet är ytterst märkligt. De flesta kan googla och säkerligen hitta lite affärer efter lite letande om det nu finns fler ställen än Ica.
att hitta alla tar säkert 1 h, du kanske har mycket tid att lägga? Varför skriver du ens i denna tråden , sjukt negativa människa
 

Frasse1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
6 November 2011
Meddelanden
1 239
Mottagna reaktioner
400
Poäng
557
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp