Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Swedbank pay, någon som använt?

V.I.P
Poäng: 317
Meddelanden
737
Mottagna reaktioner
114
Poäng
317
Någon som använt? Vart kan man handla med det? Var ansöker man om hur mycket kredit man får. Hur skickas fakturorna?
Är de lätt att få?

Någon som använt? Vart kan man handla med det? Var ansöker man om hur mycket kredit man får. Hur skickas fakturorna?
Är de lätt att få?
Skickas på mail och i posten vid påminelser. Kredit utrymmet vet jag inte hur man ser faktiskt.
ICA är det enda stället jag vet. Är nog relativt lätt att få, vet dock inte hur det fungerar med anmärkningar.

Bara använt på Ica. Ingen aning om limit.

Man kopplar ju ett kort till Swedbank Pay, och den kredit man får är väl den som man har på kortet... (är skapligt säker på att det går att koppla kort utan kredit till Swedbank Pay). Jag har 50 000 i kredit på mitt kopplade kort, och har följaktligen 50 000 i kredit på Swedbank Pay. Har endast använt det när jag har glömt att ta med plånboken.

Lätt att få... ja, det är ju bara att installera appen så har du det? Är du en sådan som frågar din mamma hur många grader det är ute för att du tycker att det är för svårt att läsa av termometern?

Man kopplar ju ett kort till Swedbank Pay, och den kredit man får är väl den som man har på kortet... (är skapligt säker på att det går att koppla kort utan kredit till Swedbank Pay). Jag har 50 000 i kredit på mitt kopplade kort, och har följaktligen 50 000 i kredit på Swedbank Pay. Har endast använt det när jag har glömt att ta med plånboken.

Lätt att få... ja, det är ju bara att installera appen så har du det? Är du en sådan som frågar din mamma hur många grader det är ute för att du tycker att det är för svårt att läsa av termometern?
Går väl bara att handla via faktura? Måste man vara kund hos Swedbank eller vad?

Vad babblar du om?
Swedbank Pay är en tjänst där man kan handla på faktura och kredit.
Typ som Klarna.

Vilken kreditupplysning för swedbankpay?

Det går ju inte att se sin kreditlimit hos Swedbank Pay. För egen del tog det stopp vid 8000 kr. Trots att jag betalat punktligt varje månad. Vad har ni för limit hos dessa?

Var använder ni Swedbank Pay? Aldrig stött på det.

Jag har bara använt det och handlar mat online på Ica kvantum

På mig kan jag inte se att man gjorde någon upplysning alls

Det var samma sak för mig, tills jag fick avslag och inte kunde delbetala mer. Då gjordes en upplysning via Creditsafe.

Skön metodik

Kör utan upplysning, vet inte så mycket om kunden. Kunden betalar som han ska(antar jag)

Tar upplysning. Ser tänkbara problem. Då är det stopp.
Lite lex klarna över det.

Kommer med en kanske korkad fråga, Men det borde ju finns en full lista med vilka butiker och kedjor som har Swedbank pay tillgänglig så man vet...

Sökt runt själv men finner inte en lista tyvärr...

Kommer med en kanske korkad fråga, Men det borde ju finns en full lista med vilka butiker och kedjor som har Swedbank pay tillgänglig så man vet...

Sökt runt själv men finner inte en lista tyvärr...
Bara Ica som nämnts flera gånger i denna tråd.

Har flera stycken andra med swedbankpay. Ni som vill ha adresserna så skicka PM så ska jag ge adressen till datorer och elektronik. Har förnärvarande 26.000:- på Swedbankpay
Om det nu finns andra, varför skriver du inte bara ut affärerna här?

Om det nu finns andra, varför skriver du inte bara ut affärerna här?
Sist jag la ut en sida på lånforum.se så försvann det plockades betalalternativet bort efter 2 veckor. Folk är som hökar. Vill man veta så får man skicka pm. Thats it

Sist jag la ut en sida på lånforum.se så försvann det plockades betalalternativet bort efter 2 veckor. Folk är som hökar. Vill man veta så får man skicka pm. Thats it
Haha ok! Tippar på att många kommer höra av sig vilket till slut kommer leda till att betalningsalternativet försvinner. Same same.

Du kan välja? Och vilket urval använder du? Hela förfarandet är ytterst märkligt. De flesta kan googla och säkerligen hitta lite affärer efter lite letande om det nu finns fler ställen än Ica.
Du kan välja? Och vilket urval använder du? Hela förfarandet är ytterst märkligt. De flesta kan googla och säkerligen hitta lite affärer efter lite letande om det nu finns fler ställen än Ica.
att hitta alla tar säkert 1 h, du kanske har mycket tid att lägga? Varför skriver du ens i denna tråden , sjukt negativa människa

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp