- Meddelanden
- 317
- Mottagna reaktioner
- 151
- Poäng
- 347
Skickas på mail och i posten vid påminelser. Kredit utrymmet vet jag inte hur man ser faktiskt.Någon som använt? Vart kan man handla med det? Var ansöker man om hur mycket kredit man får. Hur skickas fakturorna?
Är de lätt att få?
ICA är det enda stället jag vet. Är nog relativt lätt att få, vet dock inte hur det fungerar med anmärkningar.
- Meddelanden
- 1 709
- Mottagna reaktioner
- 864
- Poäng
- 747
Man kopplar ju ett kort till Swedbank Pay, och den kredit man får är väl den som man har på kortet... (är skapligt säker på att det går att koppla kort utan kredit till Swedbank Pay). Jag har 50 000 i kredit på mitt kopplade kort, och har följaktligen 50 000 i kredit på Swedbank Pay. Har endast använt det när jag har glömt att ta med plånboken.
Lätt att få... ja, det är ju bara att installera appen så har du det? Är du en sådan som frågar din mamma hur många grader det är ute för att du tycker att det är för svårt att läsa av termometern?
Lätt att få... ja, det är ju bara att installera appen så har du det? Är du en sådan som frågar din mamma hur många grader det är ute för att du tycker att det är för svårt att läsa av termometern?
- Meddelanden
- 1
- Mottagna reaktioner
- 0
- Poäng
- 1
Går väl bara att handla via faktura? Måste man vara kund hos Swedbank eller vad?Man kopplar ju ett kort till Swedbank Pay, och den kredit man får är väl den som man har på kortet... (är skapligt säker på att det går att koppla kort utan kredit till Swedbank Pay). Jag har 50 000 i kredit på mitt kopplade kort, och har följaktligen 50 000 i kredit på Swedbank Pay. Har endast använt det när jag har glömt att ta med plånboken.
- Meddelanden
- 156
- Mottagna reaktioner
- 108
- Poäng
- 257
Vad babblar du om?Man kopplar ju ett kort till Swedbank Pay, och den kredit man får är väl den som man har på kortet... (är skapligt säker på att det går att koppla kort utan kredit till Swedbank Pay). Jag har 50 000 i kredit på mitt kopplade kort, och har följaktligen 50 000 i kredit på Swedbank Pay. Har endast använt det när jag har glömt att ta med plånboken.
Swedbank Pay är en tjänst där man kan handla på faktura och kredit.
Typ som Klarna.
- Meddelanden
- 2 800
- Mottagna reaktioner
- 1 253
- Poäng
- 1 027
Det går ju inte att se sin kreditlimit hos Swedbank Pay. För egen del tog det stopp vid 8000 kr. Trots att jag betalat punktligt varje månad. Vad har ni för limit hos dessa?
- Meddelanden
- 844
- Mottagna reaktioner
- 325
- Poäng
- 497
Undrar även jag.Vilken kreditupplysning för swedbankpay?
- Meddelanden
- 2 800
- Mottagna reaktioner
- 1 253
- Poäng
- 1 027
Fick en upplysning via Credisafe.
- Meddelanden
- 2 800
- Mottagna reaktioner
- 1 253
- Poäng
- 1 027
Det var samma sak för mig, tills jag fick avslag och inte kunde delbetala mer. Då gjordes en upplysning via Creditsafe.På mig kan jag inte se att man gjorde någon upplysning alls
- Meddelanden
- 2 800
- Mottagna reaktioner
- 1 253
- Poäng
- 1 027
Går enbart att använda för onlineköp hos Ica.Var använder ni Swedbank Pay? Aldrig stött på det.
- Meddelanden
- 31 795
- Mottagna reaktioner
- 16 710
- Poäng
- 11 977
Det var samma sak för mig, tills jag fick avslag och inte kunde delbetala mer. Då gjordes en upplysning via Creditsafe.
Skön metodik
Kör utan upplysning, vet inte så mycket om kunden. Kunden betalar som han ska(antar jag)
Tar upplysning. Ser tänkbara problem. Då är det stopp.
Lite lex klarna över det.
- Meddelanden
- 28
- Mottagna reaktioner
- 2
- Poäng
- 7
Kommer med en kanske korkad fråga, Men det borde ju finns en full lista med vilka butiker och kedjor som har Swedbank pay tillgänglig så man vet...
Sökt runt själv men finner inte en lista tyvärr...
- Meddelanden
- 2 800
- Mottagna reaktioner
- 1 253
- Poäng
- 1 027
Precis Klarnas tillvägagångssätt.Skön metodik
Kör utan upplysning, vet inte så mycket om kunden. Kunden betalar som han ska(antar jag)
Tar upplysning. Ser tänkbara problem. Då är det stopp.
Lite lex klarna över det.
- Meddelanden
- 2 800
- Mottagna reaktioner
- 1 253
- Poäng
- 1 027
Bara Ica som nämnts flera gånger i denna tråd.Kommer med en kanske korkad fråga, Men det borde ju finns en full lista med vilka butiker och kedjor som har Swedbank pay tillgänglig så man vet...
- Meddelanden
- 1 361
- Mottagna reaktioner
- 459
- Poäng
- 557
Har flera stycken andra med swedbankpay. Ni som vill ha adresserna så skicka PM så ska jag ge adressen till datorer och elektronik. Har förnärvarande 26.000:- på SwedbankpayBara Ica som nämnts flera gånger i denna tråd.
- Meddelanden
- 2 800
- Mottagna reaktioner
- 1 253
- Poäng
- 1 027
Om det nu finns andra, varför skriver du inte bara ut affärerna här?Har flera stycken andra med swedbankpay. Ni som vill ha adresserna så skicka PM så ska jag ge adressen till datorer och elektronik. Har förnärvarande 26.000:- på Swedbankpay
- Meddelanden
- 1 361
- Mottagna reaktioner
- 459
- Poäng
- 557
Sist jag la ut en sida på lånforum.se så försvann det plockades betalalternativet bort efter 2 veckor. Folk är som hökar. Vill man veta så får man skicka pm. Thats itOm det nu finns andra, varför skriver du inte bara ut affärerna här?
- Meddelanden
- 2 800
- Mottagna reaktioner
- 1 253
- Poäng
- 1 027
Haha ok! Tippar på att många kommer höra av sig vilket till slut kommer leda till att betalningsalternativet försvinner. Same same.Sist jag la ut en sida på lånforum.se så försvann det plockades betalalternativet bort efter 2 veckor. Folk är som hökar. Vill man veta så får man skicka pm. Thats it
- Meddelanden
- 1 361
- Mottagna reaktioner
- 459
- Poäng
- 557
Jag kan ju välja vilka jag ger ut det tillHaha ok! Tippar på att många kommer höra av sig vilket till slut kommer leda till att betalningsalternativet försvinner. Same same.
- Meddelanden
- 2 800
- Mottagna reaktioner
- 1 253
- Poäng
- 1 027
Du kan välja? Och vilket urval använder du? Hela förfarandet är ytterst märkligt. De flesta kan googla och säkerligen hitta lite affärer efter lite letande om det nu finns fler ställen än Ica.Jag kan ju välja vilka jag ger ut det till
- Meddelanden
- 1 361
- Mottagna reaktioner
- 459
- Poäng
- 557
Du kan välja? Och vilket urval använder du? Hela förfarandet är ytterst märkligt. De flesta kan googla och säkerligen hitta lite affärer efter lite letande om det nu finns fler ställen än Ica.
att hitta alla tar säkert 1 h, du kanske har mycket tid att lägga? Varför skriver du ens i denna tråden , sjukt negativa människaDu kan välja? Och vilket urval använder du? Hela förfarandet är ytterst märkligt. De flesta kan googla och säkerligen hitta lite affärer efter lite letande om det nu finns fler ställen än Ica.
- Meddelanden
- 2 800
- Mottagna reaktioner
- 1 253
- Poäng
- 1 027
Snyggt, du besvarar mina frågor med motfrågor. Jag tycker fortfarande ditt tillvägagångssätt är märkligt. Kan dock bjuda på en affär som jag hittade efter ca 1 minuts googlande:
Varsegod
Datoraffären i Karlskrona AB - Butik - Support - Utbildning
www.datoraffaren.se
Varsegod

- Meddelanden
- 1 361
- Mottagna reaktioner
- 459
- Poäng
- 557
Den funkar inte längre, du kan själv maila och fråga dom. Som sagt slöseri med tidSnyggt, du besvarar mina frågor med motfrågor. Jag tycker fortfarande ditt tillvägagångssätt är märkligt. Kan dock bjuda på en affär som jag hittade efter ca 1 minuts googlande:
![]()
www.datoraffaren.se
Varsegod![]()
- Meddelanden
- 2 800
- Mottagna reaktioner
- 1 253
- Poäng
- 1 027
Alright.Den funkar inte längre, du kan själv maila och fråga dom. Som sagt slöseri med tid
- Meddelanden
- 42
- Mottagna reaktioner
- 10
- Poäng
- 32
Icamaxi.se vad jag vet. Dom bytte från Klarna till detta, vilket är betydligt bättre.Var använder ni Swedbank Pay? Aldrig stött på det.
- Meddelanden
- 42
- Mottagna reaktioner
- 10
- Poäng
- 32
Hahaha. Inte för att vara sån, men bara namnet är lite sådär. Speciellt att skiten finns i Karlskrona.Snyggt, du besvarar mina frågor med motfrågor. Jag tycker fortfarande ditt tillvägagångssätt är märkligt. Kan dock bjuda på en affär som jag hittade efter ca 1 minuts googlande:
![]()
www.datoraffaren.se
Varsegod![]()
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.