Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Flexkontot - Lån utan UC
4. Slantar - Lån utan UC
5. Nstart - Nystartslån
6. Brixo - Lån utan UC
7. Loanstep - Lån utan UC
8. Extralånet - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC

Swedbank transaktionsförfråga, de undrar vad de gäller

Andreja27

V.I.P
Poäng: 307
Meddelanden
455
Mottagna reaktioner
122
Poäng
307
Jag blev avstängd hos både Swedbank och Nordea trots att jag kunde visa vad det var för transaktioner.
Det var enbart till och från spelsida. Inga konstiga Swish eller något sådant.
Helt jävla sjukt är det!
Fy även Nordea började .Swedbank frågat mig flera gånger då brukade svara ja men jag spelar inte så ofta .Kanske du brukade vinna stora summor och dem gillar inte det .
Jag fattar inte varför dem gör så pga när sätter man in pengar det stör insättning Swedbank det innebär att det är godkänt av själva Swedbank .Är det inte så ?

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 127
En av våra mest hjälpsamma
Meddelanden
7 886
Mottagna reaktioner
4 784
Poäng
3 127
Tyvärr, det är så de behandlar sina kunder.
Jag har funderat på att kontakta media, men jag vet inte om jag orkar. Har andra problem som tar min energi.
Har aldrig tänkt tanken att en bank kan göra så här mot människor. Jag har inga ord längre. Hoppas Nordea är bättre, har i alla fall inte läst lika dåliga saker om dem.
Jag förstår dig! Sånt suger enorma mängder energi men ibland blir man så arg så man orkar ta saker vidare. Men som sagt jag förstår att man inte orkar, vi som lever med ständigt oro kring ekonomin är redan dränerade på energi och krafter. <3
Men ditt fall är bara för jävligt :'(

noll

Kunnig medlem
Poäng: 112
Meddelanden
136
Mottagna reaktioner
28
Poäng
112
Tyvärr, det är så de behandlar sina kunder.
Jag har funderat på att kontakta media, men jag vet inte om jag orkar. Har andra problem som tar min energi.
Har aldrig tänkt tanken att en bank kan göra så här mot människor. Jag har inga ord längre. Hoppas Nordea är bättre, har i alla fall inte läst lika dåliga saker om dem.
Tråkigt att läsa...Spärrar de och behåller dina tillgångar?
Någon som vet om Swedbank har rätt att behålla ev tillgodohavanden om de väljer att säga upp kontot?
När dom spärrar konton så är ju tillgångarna frysta men undrar hur det blir om de sägs upp....Någon som vet?

Undrar även om någon vet om Nordea tar UC om man blir ny kund?

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Meddelanden
1 202
Mottagna reaktioner
476
Poäng
557
Tråkigt att läsa...Spärrar de och behåller dina tillgångar?
Någon som vet om Swedbank har rätt att behålla ev tillgodohavanden om de väljer att säga upp kontot?
När dom spärrar konton så är ju tillgångarna frysta men undrar hur det blir om de sägs upp....Någon som vet?

Undrar även om någon vet om Nordea tar UC om man blir ny kund?
Nej, det behåller inte tillgångar jag har på konto.
I mitt fall så blir min konto uppsagt i januari, jag har nu möjlighet att överföra pengar till annan bank.
Är det så att jag fortfarande har pengar kvar på konto när konto är borta så kommer jag få en sån där värdecheck som jag kan lösa i annan bank.

Jag har som tur öppnat Nordea konto för några månader sedan. De tog UC när jag gjorde det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp