• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Tänkte söka 50000 kr hos Bluestep, bra ide?

troja

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
6 September 2012
Meddelanden
71
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Hej Nån som är lite kunig ? är så att jag har flera olika lån.har betalnigsaräkningar 5 st så jag tänkte söka 50000 på bluestep. Om jag får det lånet kommer jag ha 265000 kr i lån sammanlaggt , Dom 5 anmärkningarna går bort den 20 april nästa år, då tänkte jag söka ett lån på 265000 men undrar lite om ni tror att det försvårar att söka det då ,när jag söker nu 50000 på bluestep.

Har en årsinkomst på 430000 kr kommer ha 3 uc ffr i april.

Tacksam för svar
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
har du säkerhet så får du nog lån hos dem.söker du deras vanliga privatlån så kommer det nog inte gå igenom.
 

troja

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
6 September 2012
Meddelanden
71
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Har ingen säkerhet , man får ju ha max 5 anmärkningar på sig
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Bluestep privatlån är precis lika svårt att få som andra lån. Låt dig inte luras av reklamen att de är någon slags räddande fe som behandlar dig och din ansökan på annat sätt än övriga banker. Det medför bara att du blir lika besviken och får avslag som hos alla andra banker.
 

troja

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
6 September 2012
Meddelanden
71
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Alla andra banker har inte att man får ansöka med anmärkningar ? skall ringa dom innan dom tar en uc tror det funkar ,men frågan var ju att samla alla lånen när anmäkningarna är borta hos lendo eller nåt.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Alla andra banker har inte att man får ansöka med anmärkningar ? skall ringa dom innan dom tar en uc tror det funkar ,men frågan var ju att samla alla lånen när anmäkningarna är borta hos lendo eller nåt.

Jag trodde Bluestep var lösningen för mig men de ställde lika hårda krav som andra banker jag fick inte räkna med underhåll, det sonen betalar hemma, studiestöd och annat som inte syns i deklarationen eller på UC trots att jag kunde visa dessa insättningar på mitt lönekonto så fick jag inte räkna med dem. Svea däremot hjälpte mig så hör med dem.
 

troja

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
6 September 2012
Meddelanden
71
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Ok jag har redan lån hos svea på 75000 jag har en årsinkomst på 430000 kr har ju läst här om folk som har över 300000 iblancolån som har mindre årinkomst än jag .
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
bluestep ger lån till de som har anm m.m och inte är välkomna till vanlig bank OM man har säkerhet.så söker du hos bluestep med anm så måste du ha säkerhet.
deras vanlliga lån är det nästan ingen som blir beviljad.de är mycket få iallafall om man läser här och andra forum.jag prövade också söka hos dem med anm avslag.
jag tycker du gör rätt som ringer talar om hur mycket lån du har och vad de tror dina chanser är istället för dra på dig en onödig uc.
 

troja

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
6 September 2012
Meddelanden
71
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Kan inte höja ett svea lån med anmärkningar , Då gör väl bluestep falsk reklam som inte beviljar fast man är inom deras ramar återkommer med besked skall söka i november månad .
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp