Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tack för mig.

Helt osannolikt. Bättre om alla lån registrerades på UC.
Eller något annat. Jag har alltså 315 000 kr i synliga lån (blancolån) och ca 150 000 kronor i osynliga (snabb och smålån).

Helt osannolikt. Bättre om alla lån registrerades på UC.
Eller något annat. Jag har alltså 315 000 kr i synliga lån (blancolån) och ca 150 000 kronor i osynliga (snabb och smålån).

Ganska otroligt att detta funkar... Bättre om alla lån syntets. De skulle skydda oss

lägg ner. jag förekommer i lexbase under 2 punkter, båda bedrägeri.
jag har jobb ändå för jag är egentligen världens snällaste och skulle inte göra en fluga förnär. jag har bara grova problem med vissa saker som gör att jag gjort bort mig.

att vara med på lexbase för ett tvistemål, lägg ner.
ingen bryr sig om lexbase ändå.

Det är inte bara förekomsten på Lexbase som spökar här. Det är bara ytterligare ett stämpel på hur samhället behandlar skuldsatta.
Många i detta forum, inklusive mig, ägnar majoriteten av sin vakna tid att försöka komma ur sin situation om möjligt utan myndigheternas hjälp eftersom de i vissa sammanhang gör med skada än nytta. INGEN företräder oss och hjälper oss att ta strid.
Hur ska man orka och ha kunskapen att möta dessa kräk i Tingsrätten då många till och med har egna jurister. Vem hjälper oss som konsumenter?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp