• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Telefonabonnemang

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

robbisen

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
2 Oktober 2018
Meddelanden
180
Mottagna reaktioner
54
Poäng
177
Är du säker på det ?
Jag fick inte ens teckna bredband hos dom.
Jag har tidigare när jag haft anmärkningar kunna skaffa telefon och abonnemang, även fått kredit upp till 20 000kr hos Telia/Segel. Går dock inte när du har skuld hos KFM.
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 117
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 455
Mottagna reaktioner
6 092
Poäng
4 117
Jag har tidigare när jag haft anmärkningar kunna skaffa telefon och abonnemang, även fått kredit upp till 20 000kr hos Telia/Segel. Går dock inte när du har skuld hos KFM.
Har ingen skuld men anmärkning skuldsanering.
 

robbisen

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
2 Oktober 2018
Meddelanden
180
Mottagna reaktioner
54
Poäng
177
Ungefär 1,5 år sen. Hade ett flertal anmärkningar men ingen skuld hos KFM. Dom har en kreditgräns på 20 000kr om man har anmärkning/ar. Om det har ändrats sen dess vet jag inte. Dom använder ju varken UC, Creditsafe eller Bisnode som upplysning, dom kör ngt eget som jag inte minns vad de heter nu. Sen om det har ändrats sen dess vågar jag inte yttra mig om.
 

Mirars

Aktiv medlem
Poäng: 137
Blev medlem
7 September 2021
Meddelanden
42
Mottagna reaktioner
46
Poäng
137
Ungefär 1,5 år sen. Hade ett flertal anmärkningar men ingen skuld hos KFM. Dom har en kreditgräns på 20 000kr om man har anmärkning/ar. Om det har ändrats sen dess vet jag inte. Dom använder ju varken UC, Creditsafe eller Bisnode som upplysning, dom kör ngt eget som jag inte minns vad de heter nu. Sen om det har ändrats sen dess vågar jag inte yttra mig om.
Minns du hur din UC såg ut vid tidpunkten?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp