• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Telefonabonnemang

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

nedson 911

Medlem
Poäng: 27
Blev medlem
17 Augusti 2022
Meddelanden
13
Mottagna reaktioner
5
Poäng
27
Någon som vet eller kan ”rekommendera” någon operatör som man kan få ut en telefon på , har 15% uc ganska högt belånad , bisnode 1a typ 14förfrågningar , Haft halebop tidigare men dock många fakturor som gick till Sergel inkasso men som alltid betalats , någon som vet något? Har inga anmärkningar eller kronofogden
Prova Comviq, beställ på nätet , telefon med abbonemang, billigt är det också.De tar Bisnode
 

Peppan

V.I.P
Poäng: 217
Blev medlem
3 Februari 2020
Meddelanden
630
Mottagna reaktioner
64
Poäng
217
Man har ju hört att folk blivit nekade i butik? och endast fått på Hallon osv, eller har jag fel? som sagt har inga anmärkningar eller något, bara högt belånad och dålig bisnode samt 15 risk på UC
 

Peppan

V.I.P
Poäng: 217
Blev medlem
3 Februari 2020
Meddelanden
630
Mottagna reaktioner
64
Poäng
217
update, beställde på telenor , fick som svar tack för ditt köp vi har skickat en orderbekräftelse till din mail. Har inte fått någon bekräftelse, men fick idag på kivra att dom tagit en bisnode på mig? fattar inget..
 

enfrågaomskuld

Aktiv medlem
Poäng: 91
Blev medlem
4 Augusti 2022
Meddelanden
33
Mottagna reaktioner
24
Poäng
91
update, beställde på telenor , fick som svar tack för ditt köp vi har skickat en orderbekräftelse till din mail. Har inte fått någon bekräftelse, men fick idag på kivra att dom tagit en bisnode på mig? fattar inget..
Så har de gjort för mig också - då gick det inte i genom. Jag fick kontakta dem och de berättade för mig på telefon. Klumpigt system
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp