• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Telia finance, upplysningen via sergel..

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 632
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Behöver ni nya lurar, kanske en ny högtalare eller en billigare mobil? Kontakta mig via PM isf så kanske vi kan göra en deal ;)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
M

malmoe

Gäst
Poäng: 0
hej,

om någon säljer en iphone 11 billigt så är jag VÄLDIGT intresserad. Helst i/nära Malmö.
 

nyfiken

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
13 Oktober 2011
Meddelanden
214
Mottagna reaktioner
115
Poäng
297
Jag köpte en TV i helgen via CDON. Hade tänkt betala den men chansade på faktura och det funkade. Qliro alltså, dom tog creditsafe (där jag har 60 i betyg med tre anmärkningar). Har ju även telefoner osv, ifall någon behöver få loss pengar. Kanske ett dumt tips, såg bara att det efterfrågats i tråden...
 

Markus

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
19 Mars 2018
Meddelanden
605
Mottagna reaktioner
167
Poäng
347
Hos Qliro kan man ha delbetalning upp till 30.000kr. Delat på 36 månader. De tar Creditsafe och man kan även köpa Iphones etc via CDON.
Väldigt bra tips om man vill få loss pengar. Dock undrar jag om delbetalningen då synd på UC?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 311
Poäng
8 917
Hos Qliro kan man ha delbetalning upp till 30.000kr. Delat på 36 månader. De tar Creditsafe och man kan även köpa Iphones etc via CDON.
Väldigt bra tips om man vill få loss pengar. Dock undrar jag om delbetalningen då synd på UC?

Qliro reggas på UC.
 

Kexx

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
11 December 2017
Meddelanden
375
Mottagna reaktioner
120
Poäng
307
yes Qliro syns på uc som delbetalning.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 311
Poäng
8 917
Min kompis på jobbet vill ha 3 Telia 64GIG.

Jag har maxat min kredit hos Sergel men någon annan kanske behöver snabba stålar.
 
A

Alex__

Gäst
Poäng: 0
Finns det andra sätt att plocka ut telefoner med delbetalning förutom Telia Finance, telenor, qliro?
 

JohanKra

Viktig medlem
Poäng: 91
Blev medlem
3 Februari 2020
Meddelanden
91
Mottagna reaktioner
29
Poäng
91
Hur och när kan man ansöka om en höjning utav nuvarande kredit på telia? Har 20 nu men endast haft det fram tills nu då jag gjorde min första inbetalning. När jag försöker mig på en ny lur på telia så blir jag nekad.... trots! Enligt mig en bra inkomst på 500k osv... varför får jag ej 50?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp