- Meddelanden
- 4 414
- Mottagna reaktioner
- 2 231
- Poäng
- 1 517
Har Säkerfinans o mobillån
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
man kan ha endast 1 lån via dom frågade dom innan idagTog du dessa två i december?
Jag har 40.000 på säkerfinans men får automatiskt avslag på alla andra konstigt nog.

Man kan ha flera men max 40.000kr sammanlagt.Syrran har ju två?
Då fattar jag har 25000kr totalt på båda det är därför Terry inte får mer om han redan har 40000krMan kan ha flera men max 40.000kr sammanlagt.
Tyvärr kan vi inte godkänna din ansökan eftersom du redan har en pågående kredit hos oss. Så fort det är slutbetalt är du välkommen att ansöka på nytt. Med vänlig hälsning Snabbfinans. har redan hos tryggkredit så jag tror ej på 5 öre man kan ha 2 samtidigtSyrran har ju två?
Hur mycket har du nu då maxgräns på 40000kr totaltTyvärr kan vi inte godkänna din ansökan eftersom du redan har en pågående kredit hos oss. Så fort det är slutbetalt är du välkommen att ansöka på nytt. Med vänlig hälsning Snabbfinans. har redan hos tryggkredit så jag tror ej på 5 öre man kan ha 2 samtidigt
Samma härMan kan absolut ha 2 eller flera lån på deras bolag så länge TOTALSUMMAN av de lånen inte överstiger 40.000kr. Det var det beskedet jag fick av deras kundtjänst för två veckor sedan. Så det lär stämma.
Hur mycket har du nu då maxgräns på 40000kr totalt
Betala in senaste fakturan direkt och sök höjning när betalningen registrerats hos dom. Så fick jag upp mina beviljade 15.000 till 40.000 på tre månadsavier (två månader).Har 15.000 kr max totalt hos tryggkredit och har väldigt bra bisnode 2 ff bara nu när jag provade en ansökan hos snabbfinans så mycket märkligt
Det är fortfarande max 40.000. Dock är det ju självklart ingen garanti att man blir beviljad det.Har dom ändrat nu då

Har någon senaste par månaderna lyckats få lån/kredit hos mer än en utav dessa aktörer nedan?
S & A Sverige AB
- Snabbfinans
- Säkerfinans
- Mobillån
- Tryggkredit
Tyvärr kan vi inte godkänna din ansökan eftersom du redan har en pågående kredit hos oss. Så fort det är slutbetalt är du välkommen att ansöka på nytt. Med vänlig hälsning Snabbfinans. har redan hos tryggkredit så jag tror ej på 5 öre man kan ha 2 samtidigt
Brukar vara rätt sega faktiskt, betalar jag in en tisdag syns det hos dom tidigast på torsdagenNån som vet hur snabba S&A (Mobillån, tryggkredit, snabbfinans) brukar vara att registera återbetalningar? Gjorde en inbetalning till dom igår kväll.
Har du försökt höja igen?Jag har 28.000 hos Mobillån. Får ej kredit hos de övriga och har blivit nekad höjning till 40.000 i nov och dec. Troligen då de tar Bisnode, där är jag körd....
Någon som har en pågående kredit hos tryggkredit på säg 25000 kr och fått godkänt en höjning till 40000 kr? Hur många inbetalningar har ni gjort tex?
Jag har har haft alla deras produkter och kunnat höja direkt till 40 men kanske för jag då innan betalt av hela lånet hos den förra. Så har du haft 40 innan på Mobillån men återbetalt allt och skött dej får du säkert 40 direkt på Tryggkredit.Någon som har en pågående kredit hos tryggkredit på säg 25000 kr och fått godkänt en höjning till 40000 kr? Hur många inbetalningar har ni gjort tex?
Jag försökte höja direkt när jag fick den men det blev nobben. Och nu förtiden kan du bara ha lån hos en av deras aktörer samtidigtJag har har haft alla deras produkter och kunnat höja direkt till 40 men kanske för jag då innan betalt av hela lånet hos den förra. Så har du haft 40 innan på Mobillån men återbetalt allt och skött dej får du säkert 40 direkt på Tryggkredit.
Kanske skulle uppdatera med vilka lån som samma bolag står bakom och om man kan ha lån hos flera av dem.
som exempel så är det samma bolag som står bakom
Extrakosing
Slantar
Kreditkontot
Extrakredit
Extrakosing och Slantar verkar vara fristående och det har iaf gått utmärkt för mig att maxlåna hos båda. kreditkonto och extrakredit är sammankopplade pga att jag har ett lån på 5000 hos kreditkonto så kunde jag max få ett lån på 8000 hos extrakredit.
Risicum
Lånbutiken
Samma företag, du kan bara ha lån hos en av dem
Snabbfinans
Tryggkredit
Säkerfinans
Mobillån
Smscredit
Samma företag, du kan bara ha lån hos en av dem vad jag vet
Credway
Credigo
Easycredit
Du kan ha lån hos alla tre samtidigt
Nanokredit
Nanoflex
Du kan ha lån hos båda samtidigt
Expresskredit
Smspengar
Du kan ha lån hos båda samtidigt. Ni kan gärna rätta mig om jag har fel, det är iaf mina erfarenheter av dessa bolag.
OkejAh men jag tänkte just på denna aktör:
Som har varumärkena
Expresskredit
SMSpengar
Kundfinans
GFmoney
Ah men jag tänkte just på denna aktör:
Som har varumärkena
Expresskredit
SMSpengar
Kundfinans
GFmoney
Tror inte det går tyvärr.Någon som vet om man kan ha lån hos dom samtidigt?