Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Testat forskottslon.se?

Har någon fått avbetalning hos inkasso hos dem och isåfall vilken inkasso de har?

Jag fick lånet

Hej alla. Jag kan medgiva att jag sökte idag på 2000kr och efter 1 timme så fick jag mina pengar direkt till kontot. Lånet löper i 30 dagar.

Man väljer det datumet när lönen kommer in och då dras det automatiskt.

Jag mejlade först och frågade om dem tog UC och det gjorde dem inte

Tycker detta med kontakt med ens arbetsgivatre känns lite "kymigt", ja vill inte att min arbetsgivare ska veta vart jag lånar pengar, det tycker jag är lite för privat...!

inkasso

Hej. Du som fick avbetala på svea inkasso, hur mycket lånade du? Undrar för jag lånade 3000kr och får INTE avbetala....

8000

jag lånade 8000..Svea är ju totalt omöjliga att ha att göra med och oftast den har den som svarar hos svea ingen egen befogenhet att lägga upp bet,planer utan det ska vidare till en handläggare och sen får man vänta på svaret.

Jag ansökte om avbetalning genom sveas webformulär och fick alltså till svar att inga avbet.planer godkännes...Utan skickas till kronofogden...

avbet

Gör ett försök och ring till Svea. Möjligtvis kan dom godta ifall du på direkten betalar en liten summa (några hundralappar) och sen får skjuta på eller dela upp resterande.

Svea

Måste säga att Svea är det sämsta bolaget att ha med att göra. Ska ha 9000 inom 7 dagar.
Felet var inte bara mitt. Detta leder ju bara till mer dyra lån. Tacka vet jag Lindorff

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp