Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Thorn, Leasy inget lån om du inte köper en produkt

Det är ingen som helst idé längre att försöka låna pengar där om man inte samtidigt köper en produkt.
Jag sökte o skulle få låna 15000 OM jag samtidigt köpte nån av deras dyrare varor...Har haft lån hos dem förut o inte handlat varor så han sa att eftersom jag inte handlat hushållsvaror el annan elektronik av dem under åren sen jag hade det lånet så kommer jag aldrig bli beviljad lån hos dem.

Försökte ifall jag skulle köpt typ kaffebryggare el nått billigare men icke...

Så detta m att man kan låna där utan UC bör kanske plockas bort här el iaf att man lägger till att man måste köpa nån produkt av dem.

Det är ingen som helst idé längre att försöka låna pengar där om man inte samtidigt köper en produkt.
Jag sökte o skulle få låna 15000 OM jag samtidigt köpte nån av deras dyrare varor...Har haft lån hos dem förut o inte handlat varor så han sa att eftersom jag inte handlat hushållsvaror el annan elektronik av dem under åren sen jag hade det lånet så kommer jag aldrig bli beviljad lån hos dem.

Försökte ifall jag skulle köpt typ kaffebryggare el nått billigare men icke...

Så detta m att man kan låna där utan UC bör kanske plockas bort här el iaf att man lägger till att man måste köpa nån produkt av dem.

Det går hur bra som helst att låna, visst de försökte sälja in sina elprylar men jag sa bara ett jag inte hade något behov just nu. Och vipps så hade jag 10.000 på kontot ett par dagar senare. De tog inte någon UC på mig. Detta var precis före jul

Olle.

Jag måste nog hålla me annlo här, men antar det beror på vilken handläggare man råkar ut för, hon hade nog samma som jag.
Antar dom får provision för varor dom säljer och inte på kontantlån och vissa är lite aggresiva.
För mig var det blankt nej om jag inte köpte nåt samtidigt, tillbehörsprodukter och microvågsugnar godtogs ej. Och det här var för över ett år se...och nu är jag svartlistad där.

Jag fick samtalet idag och personen ifråga sa exakt så att då jag inte handlade något o inte hade gjort det heller sen sist jag hade lån hos dom så var jag ointressant helt enkelt. Då blev det nej.

Ja nån UC tar det ju förstås inte...

Ringde Leasy oxå bara för att kolla o de lånar inte heller ut längre om man inte köper nått samtidigt.

Oavsett vad era erfarenheter är så har jag fått låna både nu och tidigare och jag har aldrig köpt något av dem. Det är ju ett lån och ingen avbetalningskredit vi talar om. Om jag hade blivit bemött så som ni säger hade jag anmält dom för länge sedan, för då handlar det om felaktig marknadsföring.

Olle.

detta har dom börjat med nu,när jag lånade av dom för några år sedan så fick jag även 40000 att köpa produkter för men jag fick lån ändå.fasst jag sa att det behövdes inte.

hela thorn är en kass marknadsföring.skitföretag helt enkelt.har läst att fler personer har anmält dom men vad händer INGENTING.Jag tog ett lån där och kommer aldrig låna där igen eller köpa produkter.pga deras dåliga service och anställda som har så dåliga handläggare.
jag skulle också kunna jobba där.

Bullshit. Man måste inte köpa en produkt för att få lån hos Thorn. Ringde dom för en minut sedan och killen på kundtjänst förklarade att de självklart erbjuder en att köpa produkter och att man då får en lägre månadskostnad och det gynnar både företaget och lånetagaren (eftersom de faktiskt är ett elektronikföretag som vill sälja sina produkter) Det var visserligen lite luddigt det han sa men han sa iaf inget om att de INTE godkänner lån om man inte köper produkter. Och han sa också att det inte är så att de nekar en ifall man inte köper nåt. Så sluta skriva massa skit att man MÅSTE köpa en produkt hos dom för det stämmer inte...

tyvärr verkar du inte förstå vad detta är för ett företag.dom är okunniga.man får olika besked,de trakasserar en på telefon.de kan ingenting om deras produkter,de kan inte ens leverera produkter.usla handläggare som skyller på kolleger som har problem hemma.vem f-..n bryr sig om kollegan har problem hemma.jag vill ha min produkt jäkla fjortisar sitter i denna telefonservice.så du har FEL FEL FEL.och har inte en aning hur de funkar.såklart dom inte erkänner om du ringer och frågar om detta.dom är fula fiskar.hamnar man hos inkasso så är inte inkassot svensk de säljer fordringar till högeroch vänster.hamnarr man hos kf la dom på extra tusenlappar på skulden.en summa som jag inte ens lånade.
läs på lite inte bara här på detta forumet så kan du läsa mycket mer att fler personer har problem med thorn.

som du skriver: Det var visserligen lite luddigt det han sa men... ja just det, det var visst lite luddigt ändå.
.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp