Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Thorn svarstid???

Sökte i onsdags. Inget svar, varken på mejl eller tele. Sökte igår (fredag) igen och då gick det att söka, betyder alltså att min ansökan kom bort eller nåt sånt för man kan inte söka igen på en 24/timmars period om man har en aktiv ansökan (testade direkt efter min 2:a ansökan igår)
Nån som vet vadfan de sysslar med? Har de semester eller skickar de avtalet utan att ta kontakt med en först (om man blivit godkänd)???

Dom tar kontakt via telefon om man blir godkänd.

Ja men jag fick inte nåt mejl om avslag??

Nej det får man inte på en gång. Andra ställen på nätet där man söker så får man ju ofta veta direkt på skärmen om det är ja el nej men så funkar det inte m Thorn/Leasy.
Min erfarenhet är att blir man godkänd hör de av sej inom 24 tim om det är vardag alltså annars kommer ett mejl m besked att det blivit avslag o det brukar inte komma inom 24 tim.

Men som jag skrev så gjorde jag en ny ansökan som gick igenom, alltså har min första ansökan tagits bort på nåt sätt utan att jag fått svar!

Ja det enda du kan göra är att ringa dem det första du gör på måndagmorgon då de öppnar. Så får du besked.
Lycka till!

ja det är ju thorn vi pratar om inget ovanligt.själv fick jag ringa efter en tid och fråga vad som hänt med min ansökan.sen svarar dom aldrig på mail om man har några frågor.jag har aldrig fått svar oavsett testat med olika mailadresser.så ring dom o istället.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp