Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Thorn UC

Har läst här att Thorn inte tar UC samt även kontaktat dom och dom säger att dom inte tar UC. Nu gjorde jag en ansökan och vad tar dom, jo UC, fan också vad besviken man blir. Hur kommer det sig att dom tar UC helt plötsligt då fast dom inte säger att dom gör det.

thorn

Japp har talat med dem för de tog en på mig också och den jag prata med sa att de gör det numera

Då kan man ju tycka att dom ska upplysa om det när man frågar, svaret jag fick bara någon dag innan jag sökte var att dom tar D&B tror jag det var.

Nu så fick jag mindre bra i kredit betyg inför en samlingslån ansökan. Bara att hoppas att det inte förstörde allt nu.

Då kan man ju tycka att dom ska upplysa om det när man frågar, svaret jag fick bara någon dag innan jag sökte var att dom tar D&B tror jag det var.

Nu så fick jag mindre bra i kredit betyg inför en samlingslån ansökan. Bara att hoppas att det inte förstörde allt nu.

Vänta en månad med ditt samlingslån så är det nog ingen fara.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp