• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Tillbaka i skuldträsket

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 507
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 572
Mottagna reaktioner
6 999
Poäng
4 507
Smart tips! Jag har verkligen fått rensa mani hemma och går bananas o lägger upp massor på tradera! Så kul o följa annonserna!

Jag känner samma, få jobba lite hemma hade varit helt fantastiskt skönt. Jag kommer nog ansöka och sen får vi se vart det landar, har också tänkt på att ev söka tjänstledigt för att testa på, om de går när det är inom samma arbetsgivare :thinking: Men jag kommer ansöka iallafall, vill inte stanna upp min möjlighet att utvecklas bara för att de finns skulder i hushållet. (Mer än normala skulder).
Klokt resonemang av en klok kvinna :vinnare:
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 627
Mottagna reaktioner
2 522
Poäng
1 677
Försäljning på tradera blev 2179kr :folded: De flesta har redan betalt, inväntar 3 personer till.
Ska lägga ut fler annonser straxt med avslut nästa helg :vinnare:
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 627
Mottagna reaktioner
2 522
Poäng
1 677
Av vinsten på tradera igår kunde jag slutbetala hela skuld 1. Sagt och gjort, eftersom lön kommer i morgon valde jag att betala den nu eftersom vi klarar oss till i morgon! :)
Blad 1 = kasta! Tack o hej :cool::cool::vinnare:
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 627
Mottagna reaktioner
2 522
Poäng
1 677
184 dagar kvar till mina misskötta krediter försvinner. Kämpar på tills dess så hoppas jag möjligheten till samlingslån finns så man blir av med de här hemska räntorna. En skuld slutbetald denna månad, drygt 5500kr kvar på kontot efter storhandling. Vi kommer överleva den här månaden ut. Mer försäljning på tradera på väg och har även sålt iväg lite annat på facebook som genererade 700kr igår.
En dag i taget... :folded:
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 507
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 572
Mottagna reaktioner
6 999
Poäng
4 507
Av vinsten på tradera igår kunde jag slutbetala hela skuld 1. Sagt och gjort, eftersom lön kommer i morgon valde jag att betala den nu eftersom vi klarar oss till i morgon! :)
Blad 1 = kasta! Tack o hej :cool::cool::vinnare:
Vilken hjälte du är! <3
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 507
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 572
Mottagna reaktioner
6 999
Poäng
4 507
Försäljning på tradera blev 2179kr :folded: De flesta har redan betalt, inväntar 3 personer till.
Ska lägga ut fler annonser straxt med avslut nästa helg :vinnare:
Säljer barnkläder på tradera eller är det bortkastad tid? Har fortf flera säckar med barnkläder.
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 559
Mottagna reaktioner
6 140
Poäng
4 147
Säljer barnkläder på tradera eller är det bortkastad tid? Har fortf flera säckar med barnkläder.
Det kan ge pengar men sälj i paket om det inte är dyrare märke som Mini Rodini, Polarna och pyret och dyrare ytterkläder.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp