• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Tillbaka i skuldträsket

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 627
Mottagna reaktioner
2 522
Poäng
1 677
Säljer barnkläder på tradera eller är det bortkastad tid? Har fortf flera säckar med barnkläder.
Säääälj!! Lägg klädpaket efter storlek ich billigt utropspris! Attraktivt och efterfrågat!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 507
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 572
Mottagna reaktioner
6 999
Poäng
4 507
Säääälj!! Lägg klädpaket efter storlek ich billigt utropspris! Attraktivt och efterfrågat!
Om jag lägger ett klädpaket måste jag inte ange frakten också?
Hur vet jag vad frakten blir?
 

Squashen

V.I.P
Poäng: 607
Blev medlem
22 December 2021
Meddelanden
733
Mottagna reaktioner
687
Poäng
607
Om jag lägger ett klädpaket måste jag inte ange frakten också?
Hur vet jag vad frakten blir?
Finns grymt enkelt i Tradera appen. Flera leverantörer och man ser liksom de olika nivåerna med olika vikter och storlekar på kollin. Sen köper man frakten i appen efter auktionen är avslutad och får typ 50% vad det kostar att göra det på utlämningsställen. Sen får man en QR kod som man visar upp på utlämningsstället, de blippar den, klistrar på en lapp de skriver ut och du är klar. Smidigare går typ inte och man behöver bara ha koll på att man inte överskrider vikt och dimensioner
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 559
Mottagna reaktioner
6 140
Poäng
4 147
Om jag lägger ett klädpaket måste jag inte ange frakten också?
Hur vet jag vad frakten blir?
Frakt bokas via Tradera.
Väg eller gör en uppskattning över vad det blir. Skulle det bli för lite så regleras det på nästa faktura.
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 627
Mottagna reaktioner
2 522
Poäng
1 677
Har hittat mer och sälja nu, så har faktiskt bokat ett loppisbord på en populär loppis här jag bor, lördag 26:e, många har fått lön och barnbidrag så hoppas kunna få ihop lite mer :) Åtminstone tillbaka de 200kr jag fått betala för att hyra bordet, haha!
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 507
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 572
Mottagna reaktioner
6 999
Poäng
4 507
Har hittat mer och sälja nu, så har faktiskt bokat ett loppisbord på en populär loppis här jag bor, lördag 26:e, många har fått lön och barnbidrag så hoppas kunna få ihop lite mer :) Åtminstone tillbaka de 200kr jag fått betala för att hyra bordet, haha!
Sälj så det ryker! Ha en låda med saker för 5 kr (glöm inte gå igenom kökslådorna) ... då lockas folk till ditt bord och vi är flockdjur så resten kommer följa efter :)
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 627
Mottagna reaktioner
2 522
Poäng
1 677
Sälj så det ryker! Ha en låda med saker för 5 kr (glöm inte gå igenom kökslådorna) ... då lockas folk till ditt bord och vi är flockdjur så resten kommer följa efter :)
Lite små töntig som man är har jag skrivit upp allt som jag prissätter, o har hittills grejor för nästan 2000kr. Nu kanske inte allt blir sålt, men de känns lovande att få tillbaka mina 200kr som loppisbordet kostar mig :facejoy: o lite till hoppas jag.
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 507
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 572
Mottagna reaktioner
6 999
Poäng
4 507
Lite små töntig som man är har jag skrivit upp allt som jag prissätter, o har hittills grejor för nästan 2000kr. Nu kanske inte allt blir sålt, men de känns lovande att få tillbaka mina 200kr som loppisbordet kostar mig :facejoy: o lite till hoppas jag.
Jag är säker på att du kommer gå med vinst :)
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 627
Mottagna reaktioner
2 522
Poäng
1 677
Vi gör framsteg, 2 skulder slutbetalda denna månad. Nu återstår 15 st kvar.
6.879kr kvar på kontot. Mat finns och julklappar är klara.
158 dagar kvar tills mina 3 anmärkningar är borta för mig, misskötta krediter / missbrukat bankkonto. Om 8 dagar försvinner den första.
Mannen har jobbat extra en hel del för att kunna få en extra peng i december när även skatten på bilen kommer. Samt att jag åkte på en vecka influensa så lönen i december blev 10.000kr mindre, nu har ja tur att fått jobbat övertid så de kommer endast skilja 3.000kr från föregående månader så de ska vi klara av.

Just idag känns det ljust ut! Vet att det kommer komma dippar, men just nu lever vi lite för dagen! <3
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 627
Mottagna reaktioner
2 522
Poäng
1 677
Tips från proffsen mottages tacksamt.
Hur hade ni gjort:
Vi kör enligt snöbollsmetoden.
Skuld 1 och 2 är idag räntefria. (Har förhandlat).
Skulle ni ändå köra på i den ordning och prioriterat de i den ordning de ligger eller skulle ni hoppat till nummer 3 som har ränta?
skuld 1 = 3084kr betalar 1250kr from december.
Skuld 2 = 9885kr, betalar 500kr/mån.
Skuld 3 = 11.784kr . Betalar 1500kr/mån

Jag velar lite hur ja ska bära mig åt, kom med tips tack!!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp