• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Tillbaka i skuldträsket

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Livaa

Viktig medlem
Poäng: 61
Blev medlem
13 April 2023
Meddelanden
52
Mottagna reaktioner
19
Poäng
61
Räknar du med 260 arbetsdagar på ett år, sen drar bort semester, sjuk och kanske lite klämdagar mm så runt 200 dagar x 3 x 18,50
Man får dessutom bara dra av för det som överstiger 11000 eller vad det är så det blir tyvärr inte mycket att hoppas på för dig.
Dom har väl höjt från 18.50 till 25?
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 627
Mottagna reaktioner
2 522
Poäng
1 677
Nytt läkarbesök och träff med kurator, jag har nu fått en solklar utmattning och har nu en långtidssjukskrivning att vänta mig. Idag blir det att gå igenom skuldboken en gång till för att safea upp kommande månader, samt att gå igenom vråar och garderober inne, har säkert liiiite lite mer att kunna sälja av för att pumpa in på en skuld. Mars är också makens sista månad med 2008kr till csn, vilket underlättar en hel del framåt också. Jag får ta en dag i taget och acceptera mitt läge, det är bara pengar, de är inget jag dör av. Det ordnar sig!

Kram på er <3
 

Frökenmittilivet

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
19 April 2022
Meddelanden
166
Mottagna reaktioner
66
Poäng
197
Nytt läkarbesök och träff med kurator, jag har nu fått en solklar utmattning och har nu en långtidssjukskrivning att vänta mig. Idag blir det att gå igenom skuldboken en gång till för att safea upp kommande månader, samt att gå igenom vråar och garderober inne, har säkert liiiite lite mer att kunna sälja av för att pumpa in på en skuld. Mars är också makens sista månad med 2008kr till csn, vilket underlättar en hel del framåt också. Jag får ta en dag i taget och acceptera mitt läge, det är bara pengar, de är inget jag dör av. Det ordnar sig!

Kram på er <3
<3
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 507
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 572
Mottagna reaktioner
6 999
Poäng
4 507
Nytt läkarbesök och träff med kurator, jag har nu fått en solklar utmattning och har nu en långtidssjukskrivning att vänta mig. Idag blir det att gå igenom skuldboken en gång till för att safea upp kommande månader, samt att gå igenom vråar och garderober inne, har säkert liiiite lite mer att kunna sälja av för att pumpa in på en skuld. Mars är också makens sista månad med 2008kr till csn, vilket underlättar en hel del framåt också. Jag får ta en dag i taget och acceptera mitt läge, det är bara pengar, de är inget jag dör av. Det ordnar sig!

Kram på er <3
Var rädd om dig <3<3<3
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 507
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 572
Mottagna reaktioner
6 999
Poäng
4 507
Kommer du ändå kunna ta dig an den utbildning du kommer in på eller måste även det pausas?<3
Lyssna på kroppen, det tar lång tid att komma tillbaka.
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 627
Mottagna reaktioner
2 522
Poäng
1 677
Kommer du ändå kunna ta dig an den utbildning du kommer in på eller måste även det pausas?<3
Lyssna på kroppen, det tar lång tid att komma tillbaka.
Jag kommer ta mig an utbildningen, den är på distans, 2 år. Min mamma kommer även att flytta till samma stad som oss nu till sommaren för att kunna hjälpa till och avlasta lite med våran son. Så jag försöker tänka positivt och att det blir bättre <3
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp