Jag vet egentligen inte om de godkänner den på så vis, men de måste bekräfta att de har blivit delgivna iallafall. Sen kan de ju motsätta sig förslaget också men i mitt fall hade ingen gjort detStort Grattis, men varför "godkänner" borgenärerna en betalningsplan egentligen?? Eller är det bara så att de inte svarar?? @Lasseman kanske vet?
...Min erfarenhet är att inkassobolag mest vill sätta käppar i hjulen både innan, under och efter skuldsaneringen?? Det är ju dessutom superenkelt att överklaga ett sådant beslut till till tingsrätten, ofta avgörs det hela skriftligt utan huvudförhandling, så inga kostnader heller för borgenärerna egentligen.

Stort Grattis, men varför "godkänner" borgenärerna en betalningsplan egentligen?? Eller är det bara så att de inte svarar?? @Lasseman kanske vet?
...Min erfarenhet är att inkassobolag mest vill sätta käppar i hjulen både innan, under och efter skuldsaneringen?? Det är ju dessutom superenkelt att överklaga ett sådant beslut till till tingsrätten, ofta avgörs det hela skriftligt utan huvudförhandling, så inga kostnader heller för borgenärerna egentligen.
De stora jättarna är börsnoterade företag, de jobbar för aktieägarna.Stort Grattis, men varför "godkänner" borgenärerna en betalningsplan egentligen?? Eller är det bara så att de inte svarar?? @Lasseman kanske vet?