Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tillbaka i skuldträsket

Grattis !! Du får ing ett besked om det men du kan ringa och kolla om 3 veckor om du vill .
Skuldsaldot blir noll snart .

Vi har kontaktat handläggare via mail ca 23 dagar efter laga kraft och fått bekräfftad att det har vunnit laga kraft.

Denna vecka ska mitt beslut vinna laga kraft om ingen överklagar. Tänkte ringa på fredag och kolla läget. Om ingen överklagar är det på dagen man kan se att skuldsaldo försvinner? Har fortfarande samma skuldsaldo kvar.

Denna vecka ska mitt beslut vinna laga kraft om ingen överklagar. Tänkte ringa på fredag och kolla läget. Om ingen överklagar är det på dagen man kan se att skuldsaldo försvinner? Har fortfarande samma skuldsaldo kvar.
Håller tummarna för dig!!!

Skuldsaldot försvinner efter 2-3 dagar

Ringde igår, hon på kfm sa att det formellt vunnit laga kraft om man ser från datum sett och kunde inte se att någon inkommit med någon överklagan ännu.
Dock bad hon mig avvakta några dagar till och sa att jag kan följa mitt skuldsaldo, när de är nollat så har det vunnit laga kraft.
Ni som fått sanering, när har erat skuldsaldo försvunnit efter beslut?
De hade gått 3 veckor i onsdags. Om de har någon betydelse.

Ringde igår, hon på kfm sa att det formellt vunnit laga kraft om man ser från datum sett och kunde inte se att någon inkommit med någon överklagan ännu.
Dock bad hon mig avvakta några dagar till och sa att jag kan följa mitt skuldsaldo, när de är nollat så har det vunnit laga kraft.
Ni som fått sanering, när har erat skuldsaldo försvunnit efter beslut?
De hade gått 3 veckor i onsdags. Om de har någon betydelse.
För mig blev det nollat efter 3 veckor + 3 vardagar 😊

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp