Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tillbaka på skatten

Skillnad på utmätning och skuldsanering

Fick inledande idag!! Stod att dom drar skatten ifall det ej har blivit ett färdigt beslut innan skatten ska betalas ut!! Någon som vet hur lång tid det brukar dröja från inledande skuldsanering till ett färdigt beslut??

Grattis och hoppas det går vägen nu då !!
Hur mycket är din totala skuld på, och måste skulderna vara gamla?
Kan man söka om man har smslån oxå ?

Fick inledande idag!! Stod att dom drar skatten ifall det ej har blivit ett färdigt beslut innan skatten ska betalas ut!! Någon som vet hur lång tid det brukar dröja från inledande skuldsanering till ett färdigt beslut??

Grattis!! beror på vad de du är skyldig tycker. De ska nu godkänna eller protestera. Gör någon det ska det utredas lite till. Så det är olika tid för olika ärenden. Lycka till!

Vid en inkomst från ca. 280.000kr är en underskott av kapital med 54.000kr lagom?
Det blir min Underskott för 2013. Eller ska ja tabort en del från mina jävla sms-lån räntorna från Deklaration ?

Vid en inkomst från ca. 280.000kr är en underskott av kapital med 54.000kr lagom?
Det blir min Underskott för 2013. Eller ska ja tabort en del från mina jävla sms-lån räntorna från Deklaration ?

Det är ganska mycket i förhållande till din inkomst, så har du råd så skulle jag rekommendera dej att ta bort sms-låneräntorna.

Ok ! Nu har jag 44.000kr ! Är då 50.000kr lagom ?

Jag har både sms-lån och andra krediter.. Har ca 500000kr i lån.. Nej mina skulder är inte särskildt gamla.. Mellan 1 och 5 år är dom.. Jag håller alla tummar nu att det hår vägen..

acls

fick du förklara varför du tagit alla smslån och krediter?
tittar dom på ditt lönekonto och ser vad du har använt dina pengar till?

I ansökningspapperna står det vad man andvändt pengarna till, men det har ju varit till att betala tillbaka andra sms-lån eller liknande.. Jag vet faktiskt inte om dom kollat mitt konto eller ej.. Inte vad jag vet iallafall..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp