• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Tips inför samlingslån tänkte söka på 350k

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Betty

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
6 Mars 2020
Meddelanden
563
Mottagna reaktioner
357
Poäng
487
Jag behöver egentligen söka nu men törs inte för allt fallerar om jag inte får lånet. Jag har redan Collector. Vad har du för uc betyg? Hur många FF?

Jag har just nu 4,9. Jag har 3 ff kvar, varav 2 går ut i juli och en i Augusti. Har betalt ner kreditkort nu som syns på nästa uppdatering och gissar att hamna runt 3.
Har du Ikano och Remember också?
 

Klister

Kunnig medlem
Poäng: 227
Blev medlem
5 Februari 2020
Meddelanden
269
Mottagna reaktioner
74
Poäng
227
Jag har just nu 4,9. Jag har 3 ff kvar, varav 2 går ut i juli och en i Augusti. Har betalt ner kreditkort nu som syns på nästa uppdatering och gissar att hamna runt 3.
Har du Ikano och Remember också?
Jag har 250 på remember.
 

pinnen222

V.I.P
Poäng: 267
Blev medlem
28 Maj 2018
Meddelanden
354
Mottagna reaktioner
99
Poäng
267
Förstår om du är rädd för att inte få något erbjudande. Varit i din sits.. Samtidigt, om du inte väntar nån förbättring inom snar framtid så är det tyvärr bara o söka.
 

Klister

Kunnig medlem
Poäng: 227
Blev medlem
5 Februari 2020
Meddelanden
269
Mottagna reaktioner
74
Poäng
227
Förstår om du är rädd för att inte få något erbjudande. Varit i din sits.. Samtidigt, om du inte väntar nån förbättring inom snar framtid så är det tyvärr bara o söka.
Jag har 2 FF som försvinner 31/7 men jag tror inte jag kan vänta mer tyvärr. Gör det mycket för betyget tro?
 

brokoly

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
16 Juni 2017
Meddelanden
614
Mottagna reaktioner
215
Poäng
417
Jag har 2 FF som försvinner 31/7 men jag tror inte jag kan vänta mer tyvärr. Gör det mycket för betyget tro?
Blygt. Skulle du söka nu och inte få något erbjudande så går ju 2st fortfarande bort 31/7, då har du bara en mer än om du skulle vänta ut det..
 

pinnen222

V.I.P
Poäng: 267
Blev medlem
28 Maj 2018
Meddelanden
354
Mottagna reaktioner
99
Poäng
267
Nja..du har ju ett "bra" betyg, försvinner 2 så kommer du nog tyvärr inte hamna på "mycket bra" ändå.
Om du nu ändå inte har nåt o förlora så kör på o söka..sen får du inget så får du vänta igen..
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp