• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Tråden om Holm Bank

1

112233

Gäst
Poäng: 0
Hej
Jag har 15.000 hos Holm och nu när jag skulle logga in så stod det att jag skulle göra en ny ansökan om höjning. Gjorde det och fick sedan upp en bild på en tjej som höll två tummar upp och en se ditt resultat knapp, men när man trycker för att se sitt resultat så står den bara och snurrar ???
har även testat att radera appen och sedan ladda hem den igen men samma resultat.
Någon som vet vad det beror på?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Drolzan

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
14 Juni 2016
Meddelanden
1 017
Mottagna reaktioner
493
Poäng
557
Hej
Jag har 15.000 hos Holm och nu när jag skulle logga in så stod det att jag skulle göra en ny ansökan om höjning. Gjorde det och fick sedan upp en bild på en tjej som höll två tummar upp och en se ditt resultat knapp, men när man trycker för att se sitt resultat så står den bara och snurrar ???
har även testat att radera appen och sedan ladda hem den igen men samma resultat.
Någon som vet vad det beror på?
Dom kommer ringa dig
 

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 627
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 806
Mottagna reaktioner
598
Poäng
627
Hej
Jag har 15.000 hos Holm och nu när jag skulle logga in så stod det att jag skulle göra en ny ansökan om höjning. Gjorde det och fick sedan upp en bild på en tjej som höll två tummar upp och en se ditt resultat knapp, men när man trycker för att se sitt resultat så står den bara och snurrar ???
har även testat att radera appen och sedan ladda hem den igen men samma resultat.
Någon som vet vad det beror på?
Det är så för alla. De kommer ringa dig och fråga dig saker. Har du otur behöver du skicka in ett kontoutdrag från de senaste 6 månaderna.
 

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
244
Poäng
447
Fick inte ens ett samtal utan att fick ett sms att det blev avslag, hade inte räknat med annat ändå!
 
1

112233

Gäst
Poäng: 0
Jag fick först tre stycken sms om att jag hade ett erbjudande i appen och fem minuter senare ett sms om avslag… känns väldigt märkligt
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 635
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Jag fick först tre stycken sms om att jag hade ett erbjudande i appen och fem minuter senare ett sms om avslag… känns väldigt märkligt
FI borde ta en titt på Holms. Det är rejält fulspel att skicka ut ”erbjudanden” som sedan avslås.
 

Mike69

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2020
Meddelanden
691
Mottagna reaktioner
326
Poäng
487
Fick mitt typ tionde erbjudande idag i appen. Avslag som vanligt efter ansökan. Brukar få erbjudande om höjning typ en gång i veckan under dom här två månaderna jag har haft Holms. Har 14k utnyttjat hos dom. Känns inte seriöst någonstans.
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Ja och till mig skrev de idag att försöka ansöka om höjning när jag frågade hur jag ska göra det utan att det står nån offert i appen . Så dumt svar
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp