Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om Holm Bank

Jaha, då var det dags igen! Har fått en offert, testade att ansöka. Stog att jag skulle få beslut på sms, antar att det inte kommer förens imorgon. Dock har jag redan 30 tusen Där så har inga höga förhoppningar direkt.

Jaha, då var det dags igen! Har fått en offert, testade att ansöka. Stog att jag skulle få beslut på sms, antar att det inte kommer förens imorgon. Dock har jag redan 30 tusen Där så har inga höga förhoppningar direkt.
Fick du ny offert i appen efter du betalt denna månadens belopp?

Fick du ny offert i appen efter du betalt denna månadens belopp?
Nä, fick ett sms idag att sista dagen var idag och skulle kolla om autogiro var igång eller om jag skulle betala manuellt. Men jag kommer aldrig förbi offert grejen utan att ansöka. Så får väl se om de dras i natt eventuellt

Jag pröjsade precis och hoppas på höjning. Har inte läst att nån fått höjning på länge

Jag pröjsade precis och hoppas på höjning. Har inte läst att nån fått höjning på länge

nä, har inga förhoppningar direkt, var ca två månader sen jag fick höjt till 30 tusen. Nu stog det att jag skulle få beslut via sms. Och den dumma rutan försvinner ju inte förens man fått beslutet

nä, har inga förhoppningar direkt, var ca två månader sen jag fick höjt till 30 tusen. Nu stog det att jag skulle få beslut via sms. Och den dumma rutan försvinner ju inte förens man fått beslutet
Jag har haft 30 tusen i mer än ett halvår. Inte missat en enda betalning, men ändå inte fått en enda höjning. Känns som att slumpen avgör om man får höjning av luffarna på Holm Bank.

Jag har haft 30 tusen i mer än ett halvår. Inte missat en enda betalning, men ändå inte fått en enda höjning. Känns som att slumpen avgör om man får höjning av luffarna på Holm Bank.

Ja, känns som ingen har fått över 30 på ett bra tag, men får väl se vad de säger imon om de säger något. Har läst att de hade börjat med något nytt att skicka länk för att kolla banken eller vad de nu är?

Du får inget sms förens du pratat med dom.. tyvärr. Så antingen får du ringa eller så ringer dom i morgon.

Du får inget sms förens du pratat med dom.. tyvärr. Så antingen får du ringa eller så ringer dom i morgon.
Ja, är väl så! Första gången så ställde de en massa frågor! Sen fick jag en till höjning efter en vecka och då ringde jag och då sa hon bara att jag skulle få ett sms. Men som sagt hade varit super med en höjning då hade jag kunnat avsluta några dyringar som jag har, men tror inte det blir så eftersom de verkar stanna på 30 för de flesta

Nä, fick ett sms idag att sista dagen var idag och skulle kolla om autogiro var igång eller om jag skulle betala manuellt. Men jag kommer aldrig förbi offert grejen utan att ansöka. Så får väl se om de dras i natt eventuellt
Samma här, kommer inte förbi offertgrejen, in i appen utan att göra en ansökan. Säger det igen, Holms är riktiga amatörer med en plattform som är den sämsta på hela lånemarknaden. Usel långivare.

Jag lyckas inte heller höja. Har 15000. Höjning för 4 månader sen. Och dragningen synd ju inte en söndag så är det inte konstigt att få erbjudande innan det ens kan synas att det är draget ?

Samma här, kommer inte förbi offertgrejen, in i appen utan att göra en ansökan. Säger det igen, Holms är riktiga amatörer med en plattform som är den sämsta på hela lånemarknaden. Usel långivare.

hade så förra gången med, skulle in och betala manuellt då jag visste att jag inte hade autogiro igång, så låg en dag efter med betalning. Så fick testa att höja sen när hon var färdig med alla frågor så sa hon det, att jag inte hade betalt men då sa jag det till henne att det var det jag skulle göra men sen stog det bara och snurrade. Och då lät hon förvånad och sa att det var inte bra. Men de verkar inte ha hänt något ändå eftersom det fortfarande står och snurrar som för en månad sedan.

Ja, är väl så! Första gången så ställde de en massa frågor! Sen fick jag en till höjning efter en vecka och då ringde jag och då sa hon bara att jag skulle få ett sms. Men som sagt hade varit super med en höjning då hade jag kunnat avsluta några dyringar som jag har, men tror inte det blir så eftersom de verkar stanna på 30 för de flesta
Jag fick höjning från 30 till 50 nu i juli, fick skicka in kontoutdrag på 6 månader. Men de var inga konstigheter. :)

Ursäkta blir fasen trött på företag som inte har några riktlinjer. En del får höja , andra får inte…. Några får Kreditz och några får skicka in kopia på kontoutdrag, och 9 av 10 fall så får man AVSLAG när man säker om höjningen trots inget giltigt skäl. Lotteri???

Har konstigt nog aldrig hört talas om kreditz, är det så de kommer in på sin bank för att kolla kontoutdrag osv?
nä, jag hänger inte alls med på hur de tänker derför ska det bli spännande hur detta blir, men räknar med avslag. Har 5 på bisnode men ofta en 1 när upplysningen kommer

Lär ta en liten tid för systemet att känna av inbetalningen och så vidare...
Går ju inte automatiskt direkt bara för att man betalat in tänker jag. Vänta du lite, om du blir erbjuden höjning är det nog om ett par dagar då systemet känt av inbetalningen. Samtidigt ska man inte ha för höga förhoppningar om dessa bluffmakare heller...

Hej
Jag har 15.000 hos Holm och nu när jag skulle logga in så stod det att jag skulle göra en ny ansökan om höjning. Gjorde det och fick sedan upp en bild på en tjej som höll två tummar upp och en se ditt resultat knapp, men när man trycker för att se sitt resultat så står den bara och snurrar ???
har även testat att radera appen och sedan ladda hem den igen men samma resultat.
Någon som vet vad det beror på?

Hej
Jag har 15.000 hos Holm och nu när jag skulle logga in så stod det att jag skulle göra en ny ansökan om höjning. Gjorde det och fick sedan upp en bild på en tjej som höll två tummar upp och en se ditt resultat knapp, men när man trycker för att se sitt resultat så står den bara och snurrar ???
har även testat att radera appen och sedan ladda hem den igen men samma resultat.
Dom kommer ringa dig

Hej
Det är så för alla. De kommer ringa dig och fråga dig saker. Har du otur behöver du skicka in ett kontoutdrag från de senaste 6 månaderna.

Fick inte ens ett samtal utan att fick ett sms att det blev avslag, hade inte räknat med annat ändå!

Jag fick först tre stycken sms om att jag hade ett erbjudande i appen och fem minuter senare ett sms om avslag… känns väldigt märkligt

Jag fick först tre stycken sms om att jag hade ett erbjudande i appen och fem minuter senare ett sms om avslag… känns väldigt märkligt
FI borde ta en titt på Holms. Det är rejält fulspel att skicka ut ”erbjudanden” som sedan avslås.

Fick mitt typ tionde erbjudande idag i appen. Avslag som vanligt efter ansökan. Brukar få erbjudande om höjning typ en gång i veckan under dom här två månaderna jag har haft Holms. Har 14k utnyttjat hos dom. Känns inte seriöst någonstans.

Ja och till mig skrev de idag att försöka ansöka om höjning när jag frågade hur jag ska göra det utan att det står nån offert i appen . Så dumt svar

Jag har haft dom i över ett år - Jag har fått ETT erbjudande bara haha.

Då fick jag iofs höja men ändå.

Ja och till mig skrev de idag att försöka ansöka om höjning när jag frågade hur jag ska göra det utan att det står nån offert i appen . Så dumt svar
Holm framstår mer och mer som oseriösa idioter med en plattform från andra världskriget. Det går alltså inte att komma in i appen utan att behöva göra en ansökan. Dessutom dras aldrig autogirot i tid.

Vilka telefoner har ni?

Kanske kan vara det för jag med Android-Lur har inte alls dom problemen ni nämner men samtidigt har jag aldrig fått höja medan när jag gick in med sambons telefon (iphone) fick jag möjlighet att höja utan framgång.

Kanske kan vara det för jag med Android-Lur har inte alls dom problemen ni nämner men samtidigt har jag aldrig fått höja medan när jag gick in med sambons telefon (iphone) fick jag möjlighet att höja utan framgång.
Jag har iPhone, allt har funkat och jag har även fått höja 2 gånger av 3 ansökningar :D

Nu när jag ansökte om höjning och blev nekad verkar de som det inte har tagit någon upplysning då jag inte fått något på bisnode eller creditsafe!

Jag fattar inte Holm bank alls. Det står att min offert ej är aktiv men längre ner står ansök om kredit.. jag kommer inte vidare när jag trycker på den.

Jag har dessutom betalat manuellt extra innan autogiro men kan inte betala in mer än 1 gång per månad.. måste alltså vänta tills efter ”autogiro” som dom ändå inte drar eftersom jag betalar in manuellt. WTF?

får man offert eller när vet man om man kan ansöka?

Mm de är så konstiga , till mig skrev de att jag skulle försöka , hur liksom? Utan offert . Försöka hur frågade jag . Försök bara skrev de

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp