• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Tråden om Holm Bank

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Mike69

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2020
Meddelanden
691
Mottagna reaktioner
326
Poäng
487
Jag har gett upp Holm för länge sen. Fått ungefär 10 avslag sista månaderna och dom verkar ha gått från lätta till omöjliga. Vi får väl se vad framtiden har att bjuda på från dessa pajasar. Svara på frågor kan dom inte heller göra via kundtjänst.
 

Vic86

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
20 Oktober 2020
Meddelanden
325
Mottagna reaktioner
132
Poäng
327
Tycker allt är skumt kring Holm Bank. Jag fick förfrågan om ökning av lån och då togs både Creditsafe och Bisnode samt att jag fick köra Kreditz. Efter Kreditz vart jag nekad :(
Hade endast 1ffr på Bisnode och hög på Creditsafe. Betalt alla fakturor i tid hos Holm...
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 627
Mottagna reaktioner
2 523
Poäng
1 677
Har fått erbjudande i appen nu om höjning igen. Höjde i Juli månad och har betalat för augusti / september med manuella betalningar långt innan förfallodatum. Avstår nog från ansökan faktiskt.
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 635
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Utifrån vad som framkommer här så verkar ytterst få godkänd höjning hos Holm. Märkligt med tanke på att Holm var generösa när de lanserade.
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 627
Mottagna reaktioner
2 523
Poäng
1 677
Utifrån vad som framkommer här så verkar ytterst få godkänd höjning hos Holm. Märkligt med tanke på att Holm var generösa när de lanserade.
Ja precis och ja är inte i behov av att utöka de heller så är bara en onödig kreditupplysning.
 

Milou

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
31 Mars 2020
Meddelanden
491
Mottagna reaktioner
130
Poäng
327
Fick att det gick ansöka imorses, gjorde detta. Då kom det upp att de kanske skulle kontakta mig eller svar via sms. Inget hände. Sedan strax efter 8 kunde jag logga in i appen och ingen kredit aktiv. Inget samtal, inget sms. Mailade och påpekade detta och frågade varför det är så svårt höja. NU fick jag sms, att det var avslag....Så kasst!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp