- Meddelanden
- 1 116
- Mottagna reaktioner
- 512
- Poäng
- 597
Beviljade 30k och de undrade om ja skulle ta ut bara. Och till vilket konto.Swedbank
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Beviljade 30k och de undrade om ja skulle ta ut bara. Och till vilket konto.Swedbank
Gjorde samma som ovanstående skribent och samma sak där dom ringde upp o dubbelkollade mina uppgifter. Sa åt mig att hålla koll på appen om jag blir beviljad,
men när jag ska kolla i appen nu står det bara
”Ditt lånebeslut”
-Vårt beslut efter din kreditupplysning KLICKA HÄR
När jag klickar står den bara och laddar händer ingenting. Varje gång jag försöker :/ har iphone. Krånglar det med iphone eller?
Gjorde samma som ovanstående skribent och samma sak där dom ringde upp o dubbelkollade mina uppgifter. Sa åt mig att hålla koll på appen om jag blir beviljad,
men när jag ska kolla i appen nu står det bara
”Ditt lånebeslut”
-Vårt beslut efter din kreditupplysning KLICKA HÄR
När jag klickar står den bara och laddar händer ingenting. Varje gång jag försöker :/ har iphone. Krånglar det med iphone eller?
Fick du ett svar om avslag eller fick du bara inte något svar?Nix, de kan inte svara på det. Allt är ”automatiskt” säger de.
Du har ska verifiera dina uppgifter sen kan du se i appen vad du blev beviljadHänder exakt samma för mig. Får sms om att jag har fått beslut men väl inloggad så hänger det sig. Har lyckats komma in men då står de bara att jag ska ansöka. Har android
Fick du ett svar om avslag eller fick du bara inte något svar?
Har ansökt och fått sms om att få se mitt beslut men väl inloggad så står det att jag ska göra en ansökan
Samma här, står ingenstans i appen om att ta ut till bankkonto..Jag ser inget i appen om att ta ut till bankkonto? Ser bara mitt aktiva kort??
Märkligt, jag har betalning på autogiro också från mitt bankkonto de förde över summan på.Samma här, står ingenstans i appen om att ta ut till bankkonto..
Vart valde du att du vill ta ut till bankkonto? Ser inget i appen om att ta ut efter jag blivit beviljad...står bara ditt kreditkort är aktivt 7 dagarJa gjorde! Uttaget fanns på konto efter 10min.
Vart tryckte du på utbetala? Ser inget i appen om det blev beviljad nyssJag gjorde ansökan igår. De ringde upp direkt & ville dubbelkolla adress & vad pengarna skulle gå till. Direkt efter samtalet blev jag beviljad 30k. Tryckte då på utbetala till bankkonto. Pengarna inne på 5 minuter. Enormt smidigt
Vart valde du att du vill ta ut till bankkonto? Ser inget i appen om att ta ut efter jag blivit beviljad...står bara ditt kreditkort är aktivt 7 dagar
För att jag givetvis behövde dom utbetalt. Och man måste ansöka om digitala kreditkortet för att kunna göra en pengaröverföringen till ditt bankkontoVart valde du att du vill ta ut till bankkonto? Ser inget i appen om att ta ut efter jag blivit beviljad...står bara ditt kreditkort är aktivt 7 dagar
Man ansöker om att det ska utbetalas till kontoVart tryckte du på utbetala? Ser inget i appen om det blev beviljad nyss
Aha.man skulle gjort det i ansökan alltså?Man ansöker om att det ska utbetalas till konto
Antagligen. Ja kunde välja direkt när ja blev beviljad. Men det räcker med att kontakta dom att man vill få det utbetalat istället. Sen använder de bankkonto till autogiro sen om man vill.Aha.man skulle gjort det i ansökan alltså?
Ansöker var då? Fanns ingenstans att välja det i själva ansökan?Man ansöker om att det ska utbetalas till konto
Kontakta dom !Ansöker var då? Fanns ingenstans att välja det i själva ansökan?
Jag gjorde det för 6 månader sedan och det funkade bra med Betalo tog ca 3 bankdagarTestade att göra uttag nu via betalo och det gick igenom. Står som pågående i betalos app dock är pengarna inte dragna ifrån holm än när jag loggar in på appen. Är det någon mer som har lyckats göra uttag via betalo? Har det funkat smidigt?
Okej! Drogs pengarna direkt från holm appen för dig? Hos mig har dem fortfarande inte dragits.Jag gjorde det för 6 månader sedan och det funkade bra med Betalo tog ca 3 bankdagar

jag mailade och frågade.fuck detta svaret ni som undrar..Kontakta dom !
Ja det drogs från Holm appen men tror inte det gjordes direkt, deras app är väldigt buggig så ha lite is i magen.Okej! Drogs pengarna direkt från holm appen för dig? Hos mig har dem fortfarande inte dragits.
Okej! Drogs pengarna direkt från holm appen för dig? Hos mig har dem fortfarande inte dragits.[/QUO
Loggade in precis och nu har det dragits från appen så nu är det väl bara och vänta.Ja det drogs från Holm appen men tror inte det gjordes direkt, deras app är väldigt buggig så ha lite is i magen.
Toppen! Då har du dina pengar snart.Loggade in precis och nu har det dragits från appen så nu är det väl bara och vänta.
Tack för hjälpen!Toppen! Då har du dina pengar snart.
Gå tillbaka i tråden och läs lite så hittar du allt lovar jag digTar dessa UC? Rapporterar dom till uc? Skickas något hem? Lätta att få?

Hade det hänt ngt nytt med dem som att rapportera till uc så tror mig att en populär tråd med 112 sidor som många använder så ser du ifall ngt sånt har hänt bara du går max några sidor tillbakaGjort det. Men vill ha aktuella uppgifter. Men okej
Hur menar du? Jag har också 1 kr reserverad. Jag ser att det ska dras 780 kr/månad på autogiroÄr det någon mer som har problem med att det inte genereras någon betalplan? Gjorde en överföring med hjälp av Betalo den 9/4. I samband med köpet gjordes en reservationen på 1 krona. Holm påstår att det är Betalo som måste återta reservationen och Betalo påstår att de inte har möjlighet till det utan att det bara är Holm som kan göra det. När kronan försvinner kommer också en betalplan att genereras enligt Holm.
Hur menar du? Jag har också 1 kr reserverad. Jag ser att det ska dras 780 kr/månad på autogiro
Tack för svar. Jag kontaktade Holm nu också om min kronaVad jag menar är att det gått över en månad och Holm har fortfarande inte kommit igång med någon autogirodragning. Det går heller inte att göra manuell inbetalning då det inte ”genererats någon betalplan” som Holm beskriver det. Var i kontakt med Betalo igår som menade att ansvaret för att den där jäkla kronan försvinner från reservationen är Holms. Kopierade Betalos svar och mailade Holm igen som idag svarade att betalplanen nu är genererad samt att de är irriterade på Betalo som krånglar. Det är uppenbart att det är Holm som bär ansvaret...så mycket krångel för att man vill börja betala...

Det beror på hur länge du väljer att delbetala.Hur mycket ska man betala tillbaka per månad om man får en kredit på 25000