Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Tråden om Holm Bank

Hej. Loggar in och ser mitt beviljade utrymme i appen, men kan inte välja att acceptera det och gå vidare i processen. Ser inte heller nån uträk ing på vad som skall betalas tillbaka eller mina andra uppgifter. Nån annan med det bekymret?

Någon som vet när man eventuellt kan höja sin kredit? Går inte söka på nytt verkar det som. Får man chans efter några månadsbetalningar?

Verkar vara olika bud. Läste att någon hade betalat in hela sin skuld och efter det kunde höja. Någon annan betalade in en månadsbetalning + en extra inbetalning och kunde höja efter det. Finns nog inget givet svar men jag undrar samma sak som dig.

Någon som vet när man eventuellt kan höja sin kredit? Går inte söka på nytt verkar det som. Får man chans efter några månadsbetalningar?

Ok har gjort en första betalning för några veckor sen och det är dags snart igen. Då får man helt enkelt se om det händer något efter det eller om man får vänta längre. Fick 18% ränta så det är ju mycket bättre än andra smålån man har så vore skönt å samla ihop lite skit

Verkar vara olika bud. Läste att någon hade betalat in hela sin skuld och efter det kunde höja. Någon annan betalade in en månadsbetalning + en extra inbetalning och kunde höja efter det. Finns nog inget givet svar men jag undrar samma sak som dig.

Jag återbetalade mitt lån, men lyckas inte få ett nytt. Till saken hör att jag var sen några månader, vilket de verkar ta hårt på...

Jag ansökte igår står bara å snurrar hade ett missat samtal imorse från holmbank å de skicka sms ring oss angående din ansökan men då var de stängt och jag skulle återkomma måndag

men min fråga är:
Är de klart när de ringer mig och de skulle bara stämma av uppgifter ? Eller har någon blivit uppringd sen nekad ?

Jag ansökte igår står bara å snurrar hade ett missat samtal imorse från holmbank å de skicka sms ring oss angående din ansökan men då var de stängt och jag skulle återkomma måndag

men min fråga är:
Är de klart när de ringer mig och de skulle bara stämma av uppgifter ? Eller har någon blivit uppringd sen nekad ?

Om jag läst rätt här på forumet ringer de för att säga att du har en kredit. Så ring upp dem.

Hmm de ringde upp bekräfta allt å sa jag skulle logga in i appen där står de ingen offert är aktiv antar jag då fick avslag ?

Och nu när jag loggar in får jag inte Ens upp sidan där det stod att jag ej hade en aktiverad offert utan får upp sidan om att göra en ny ansökan så antar att de sket sig men hade ju vart bra om man fick sms eller Mail att man inte blev beviljad

Jag gjorde ansökan och de ringde upp mig. Behöver skicka in bild på passet. Är det stor chans att bli beviljad nu när de ringde upp? Eller ringer de upp alla som gör ansökan?

50.000? Det låter som att det inte bör vara några problem för din del!

Menar du mig nu Terry eller vem? Jag gjorde ansökan bara, det går väl inte att välja belopp utan de beviljar det de kan bevilja eller? Ska skicka in bild på passet så får vi se.

Menar du mig nu Terry eller vem? Jag gjorde ansökan bara, det går väl inte att välja belopp utan de beviljar det de kan bevilja eller? Ska skicka in bild på passet så får vi se.

Nix, det går inte välja belopp. Man beviljas det man får så att säga.

Hej , fick detta i dag ..annars brukar jag va avvisad men ringer dom i morrn tro när det är öppet om erbjudande eller är det avslag ?

Bilagor

• 20210516_202948.webp
    20210516_202948.webp
    484.3 KB · Visningar: 242
Hej , fick detta i dag ..annars brukar jag va avvisad men ringer dom i morrn tro när det är öppet om erbjudande eller är det avslag ?

Intressant, den har jag inte sett förut. Själv får jag bara Avslag hela tiden :(

Vad har du för förutsättningar Lippe?

Högsta betyg på Creditsafe, som de alltid tar på mig.
Men jag var sen med några betalningar på min första kredit hos Holm, så det måste vara där det spökar... :(

Får se imon om jag blir beviljad! 450 k inkomst 3 gamla anmärkningar

Nån som fått som jag såhär en söndagskväll, ingen aktiv offert ?

Holm Bank är ju för goa.
Fick utöka förra månaden från 5000kr till 30000kr.
Nu fick jag utöka min kredit till 50000kr.
De sänkte dessutom räntan från 15% till 12%.

Hur många inbetalningar hade de gjort innan du kunde utöka? Fick du erbjudande om utökningen?

Holm Bank är ju för goa.

Holm Bank är ju för goa.
Låter toppen hur får man veta om man kan utöka ?

Jag hade inte skött mina inbetalningar särskilt bra till en början, så fick en varning om att de kommer skicka mina 5000 till inkasso.
Betalade in det de ville ha, månaden efter fick jag min höjning till 30000kr.
Gjorde en till inbetalning och fick nu höjningen till 50000kr.

Jag loggade in på appen och där fanns det ett alternativ att ”Få en ny offert”.

Hittar inte nåt sånt där det står ny offert. Däremot står det ju alltid i en bubbla att De ska meddela om det kommer en ny offert ...

Var det fler än en månadsbetalning du låg efter när du betalade?

Jag hade inte skött mina inbetalningar särskilt bra till en början, så fick en varning om att de kommer skicka mina 5000 till inkasso.
Betalade in det de ville ha, månaden efter fick jag min höjning till 30000kr.
Gjorde en till inbetalning och fick nu höjningen till 50000kr.

Jag loggade in på appen och där fanns det ett alternativ att ”Få en ny offert”.

Hittar inte nåt sånt där det står ny offert. Däremot står det ju alltid i en bubbla att De ska meddela om det kommer en ny offert ...
Fortsätt hålla utkik, för idag när jag loggade in så hade den bubblan blivit till ”Begär ny offert” eller något liknande.

Jag mejlade kundservice nu o frågade och de sa att den bubblan ändras NÄR man får höja så nix .

Jag låg efter med 3 betalningar, därav hotet med inkasso.

Tog det en månad innan du kunde höja?
Jag låg också efter, och slutlöste mitt lån i slutet av april. Får nu bara avslag när jag söker på nytt :(

Tog det en månad innan du kunde höja?
Jag låg också efter, och slutlöste mitt lån i slutet av april. Får nu bara avslag när jag söker på nytt :(
Ja precis, jag kunde höja månaden efter jag betalat deras påminnelse.

Hej! Jag sökte igår och ska ringa upp Holm. Vilka frågor ställer dem? Och tycker min vanliga bank det är konstigt med en insättning från Holm bank om jag skulle bli beviljad?

Fick precis höjning på 70K på en ränta på 8.61% effektiv. Fan bättre än mitt stora blanco och kan lösa det allra sista jag hade, underbart.

Fick precis höjning på 70K på en ränta på 8.61% effektiv. Fan bättre än mitt stora blanco och kan lösa det allra sista jag hade, underbart.

Tog dom Bisnode?

Då har dom alltså höjt ifrån 50.000...Intressnat.

Vad är max?

Tack Holms!

65.000 till. Kan lösa 4-5 småkrediter / lån.

Jag fick fylla i mitt IBAN-Nummer, när tror ni jag har pengarna då?

Bilagor

• Screenshot_20210518_120726.webp
    Screenshot_20210518_120726.webp
    35.8 KB · Visningar: 231
Tack Holms!

65.000 till. Kan lösa 4-5 småkrediter / lån.

Jag fick fylla i mitt IBAN-Nummer, när tror ni jag har pengarna då?
Försök dock inte släppa det sen till inkasso bara , för dröjsmålsräntan ligger på 39 % :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp