• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Tråden om Holm Bank

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Blomman2020

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
2 Oktober 2020
Meddelanden
214
Mottagna reaktioner
54
Poäng
177
Betalo står bara och snurrar.
Skrill står det your card is blockt
 

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 677
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 359
Mottagna reaktioner
797
Poäng
677
För info så kunde jag efter att jag bett att få förtidslösa lånet, betala genom appen och trustly de hade ändrat det förifyllda beloppet.
 
Senast ändrad:

Nisse123

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
14 December 2019
Meddelanden
88
Mottagna reaktioner
12
Poäng
52
Kan någon snälla berätta för er hur man kan få ut pengar från holm ...fick 30 beviljat i morse . Jag har tagit hem varenda jävla app som föreslagits men får det inte att funka nånstans . Betalo står bara o snurrar när jag trycker på continue och och skrill funkar inte fast jag är verifierad . Någon som vet ett sätt där det funkar att få ut dom ? Tacksam för snabbt svar. Mvh Nisse
 

Carla

Viktig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
6 Juni 2020
Meddelanden
85
Mottagna reaktioner
43
Poäng
147
Skapa ett konto! Sen är det ju bara att fylla i beloppet du vill skicka. Sen får du välja mottagare och då fyller du i alla uppgifter för ditt vanliga bankkonto. Frågan kommer ställas vem du skickar pengar till och då väljer du alt. "Myself". Vidare sen får du välja betalsätt och då väljer du Creditcard och fyller i kortnummer, exp-date, cvc för ditt Holm-kort.

En kostnad dras ifrån ditt valda belopp, runt 100 sek per 10.000 sek som skickas.

Har du tur kan du ha pengarna senare idag!

@Nisse123

För övrigt var det inga problem för mig att skicka 29.000 sek i ett svep!
 
Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp