- Meddelanden
- 214
- Mottagna reaktioner
- 55
- Poäng
- 177
Jaha är det bisnode nu.
Ni som har fått höjning vad har ni för betyg hos bisnode ?
Ni som har fått höjning vad har ni för betyg hos bisnode ?
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Hur många ff och vad är dina andra förutsättningar?Jag ansökte nyss då det fanns en ny knapp i appen.
Har 7 på min upplysning men en jävla massa förfrågningar.
Har 18 förfrågningar.Hur många ff och vad är dina andra förutsättningar?
100% säker.Beviljad från 10K till 30K, 1 bisnode med 50+ ff. Säkert att det var Bisnode?
Okej, jag kanske borde söka. Skulle vilja betala ferratum jag har med något med lägre ränta. Vad fick du för ränta?Har 18 förfrågningar.
Årsinkomst 486k och underskott på 150k.
Fick 15% i ränta.Okej, jag kanske borde söka. Skulle vilja betala ferratum jag har med något med lägre ränta. Vad fick du för ränta?
Okej, det är bättre än 40% som det är på ferratum. Hur lång avbetalningsplan kan man ha?Fick 15% i ränta.
Så inte bra men inte heller det sämsta.
Haha, jo det kan man ju lugnt säga.Okej, det är bättre än 40% som det är på ferratum. Hur lång avbetalningsplan kan man ha?
Blir nog att slänga iväg en ansökan här sen ikväll. För har bättre förutsättningar med årsinkomst 2019 och den nya deklarationen syns inte ännu.Haha, jo det kan man ju lugnt säga.
Jag kunde välja upp till 60 månader.
Verkar som 100 kommer bli nästa etapp enligt kundtjänst.Hoppas man kan höja upp mer framöver
Hur mycket är Max nu då 50.000 ?
Åhh lyxigtHolmbank tog nu en bisnode på mig då jag har realtid bevakning.
fick 25.000kr på en 2a enligt upplysningen men mina sidor har jag en 5a
Köp något med holm kortet på elgiganten sedan gå till en annan butik och gör öppetköp till ditt vanliga kort =)Kan man få över pengar på något sätt med Holm?
Kan man få över pengar på något sätt med Holm?
Åhh lyxigt
Kostar Betalo och tar dom någon kreditupplysning för tjänsten?Jag testade Betalo och verkar ha fått det att funka, får se imorgon (planerad ankomst) men står slutfört från båda parterna iallafall.

Köp något med holm kortet på elgiganten sedan gå till en annan butik och gör öppetköp till ditt vanliga kort =)
Kostar Betalo och tar dom någon kreditupplysning för tjänsten?
Har aldrig sökt detta kort tidigare och får säkert avslag men tänkte ändå pröva. Laddade ner appen men efter att jag legitimerat mig med bank id så står det bara och snurrar och kommer inte vidare. Någon som haft liknande problem?
Funkar betalo nu? Holms kort funkade inte förra eller veckan innanlår betalo då dem inte accepterade kort utgivna utanför norden,,, holm har kanske ändrat något iom uppdateringen,,,Fick in 10+10 på kontot nu via Betalo, funkade.
Nej. Funkar inte. Väntade mer än 5 minuter. Bara en cirkel som snurrar och snurrar efter legitimering med bank id. Har provat installera om appen också men det blev ingen skillnad. Rensat cache. Uppdaterat systemet. Provat det mesta men inget funkar. Jag får helt enkelt ge upp. Synd, hade varit till stor hjälp om jag blivit beviljad.starta om appen, vänta 2-3 minuter så skall det funka, den är väldigt långsam
Funkar betalo nu? Holms kort funkade inte förra eller veckan innanlår betalo då dem inte accepterade kort utgivna utanför norden,,, holm har kanske ändrat något iom uppdateringen,,,