- Meddelanden
- 2 055
- Mottagna reaktioner
- 312
- Poäng
- 577
Undrar vilken tid pengarna från Holm kom er in idag ... stod ju 12 april iaf30K, endast Creditsafe tagen för mig konstigt nog.
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Undrar vilken tid pengarna från Holm kom er in idag ... stod ju 12 april iaf30K, endast Creditsafe tagen för mig konstigt nog.
Står fortfarande pågående betalning i Betalo-appen. Ankomstdatum är beräknat tills imorrn. Kan jag ändå förvänta mig cashen imorrn?
Mitt är likadant, skickade via betalo fredags eftermiddag.Står fortfarande pågående betalning i Betalo-appen. Ankomstdatum är beräknat tills imorrn. Kan jag ändå förvänta mig cashen imorrn?
Står fortfarande pågående betalning i Betalo-appen. Ankomstdatum är beräknat tills imorrn. Kan jag ändå förvänta mig cashen imorrn?
Jag fick ladda ner bank id och betalo på Android padda, då funkade det. Har själv Android lur och höll på i flera timmar och försökte lägga till kortet utan att lyckas.Har du iphone eller Android?? Kan inte lägga till kortet från Android i betalo
Har du iphone eller Android?? Kan inte lägga till kortet från Android i betalo
Mailade betalo, fick detta svar

Gå in och kolla i Holm appen om din kredit på kortet har ändrats. Har den det, så kan du känna dig trygg med att betalningen/uttaget har gått igenom
Gjorde precis ett försök att föra över pengar via Betalo. Står pågående, har jag lyckats då?
Det hade uppdaterats och dragits.Japp, borde funka. Kolla om det uppdaterats på kortet i Holm appen
Men överföring på Betalo står att den är betald men kan inte se några pengar på mitt konto? Dröjer det någon dag innan pengarna syns på kontot?
Läste lite mer noggrant nu. Det står att beräknat ankomst datum är 16e april.

Min står också bara och tuggar. Händer ingetAnsökte idag om kredit hos Holm.
Medans appen stod och tuggade för att ge besked ringde Holm bank upp.
De kontrollerade mina kontaktuppgifter och bad mig maila in bild på mitt körkort.
Är det deras vanliga ansökningsprocedur?
Ringde de dig med ?Min står också bara och tuggar. Händer inget
Nä ingen har ringtRingde de dig med ?
Dom tar båda två. Ändrats till det ganska nyligen.
Skickar dessa något hem?? Registreras det på UC?
På mig tog dom bara creditsafe för två veckor sen.