S
snowman1
Gäst
Poäng: 0
Snurrar bara för mig när ja ansökte också :/
- Meddelanden
- 3 399
- Mottagna reaktioner
- 3 463
- Poäng
- 1 957
Ring domSnurrar bara för mig när ja ansökte också :/

S
Ssss
Gäst
Varför kan man bara göra ett uttag fast man blivit beviljad mer än det man tar ut?
A
Arbe
Gäst
Tar dessa insantor? Rapporterar till uc?
- Meddelanden
- 2 797
- Mottagna reaktioner
- 1 251
- Poäng
- 1 027
Nej och nej.Tar dessa insantor? Rapporterar till uc?
- Meddelanden
- 1 317
- Mottagna reaktioner
- 248
- Poäng
- 447
Fick du det att sluta snurra sen?Snurrar bara för mig när ja ansökte också :/
- Meddelanden
- 6 051
- Mottagna reaktioner
- 2 813
- Poäng
- 1 987
3 st ! Försök undvika släppa det eftersom dröjsmålsräntan är 39 % !Hur många betalningar kan man vara sen med innan dom skickar vidare till inkasso?
P
Pukker
Gäst
Har det avhandlats i tråden om Holms rapporterar räntor till Skatteverket?
- Meddelanden
- 1 121
- Mottagna reaktioner
- 596
- Poäng
- 597
Typ 1 min, iaf för migMan kunde helt plötsligt överföra pengarna till konto? Hur lång tid tar det?
- Meddelanden
- 122
- Mottagna reaktioner
- 31
- Poäng
- 147
Jag har ansökt om utökning mitt kredit, först appen strulade det var ba blank sedan har jag ringt till deras kundtjänst! Hon har sagt att hon måste fixa nåt manuellt efter 10 min fick jag en sms att det är beviljat har 8k redan fick 18k mer totalt blir det 25k! Hur lång tar det tid tills pengarna hamnar på bank kontot nån som vet?
Senast ändrad:
- Meddelanden
- 2 797
- Mottagna reaktioner
- 1 251
- Poäng
- 1 027
Verkar vara helt random hur folk blir erbjudna att höja sina krediter. Amorterat två gånger och gjort extra inbetalningar men inga erbjudanden än. Undrar vad Holm går på när de erbjuder höjningar, lottar de ut det?
- Meddelanden
- 22 852
- Mottagna reaktioner
- 16 192
- Poäng
- 10 747
Verkar vara helt random hur folk blir erbjudna att höja sina krediter. Amorterat två gånger och gjort extra inbetalningar men inga erbjudanden än. Undrar vad Holm går på när de erbjuder höjningar, lottar de ut det?
Mig tog det 8-9 månader innan jag kunde höja. Det är nog inte som Ferratum så att dom höjer redan efter 1-2 månader...
- Meddelanden
- 420
- Mottagna reaktioner
- 45
- Poäng
- 167
Instämmer. Vissa får efter 1 inbetalning och andra får vänta 10 månader. Själv blev jag beviljad 30000 för 5 månader sedan och har inte missat en enda betalning. Men ännu inget erbjudande om höjning än.Verkar vara helt random hur folk blir erbjudna att höja sina krediter. Amorterat två gånger och gjort extra inbetalningar men inga erbjudanden än. Undrar vad Holm går på när de erbjuder höjningar, lottar de ut det?
Verkligen slumpen som avgör.
- Meddelanden
- 22 852
- Mottagna reaktioner
- 16 192
- Poäng
- 10 747
Instämmer. Vissa får efter 1 inbetalning och andra får vänta 10 månader. Själv blev jag beviljad 30000 för 5 månader sedan och har inte missat en enda betalning. Men ännu inget erbjudande om höjning än.
Verkligen slumpen som avgör.
Vem har fått efter 1 inbetalning?
- Meddelanden
- 420
- Mottagna reaktioner
- 45
- Poäng
- 167
Kolla längre tillbaka i tråden.Vem har fått efter 1 inbetalning?
A
Arbe
Gäst
Vad betalar du i månaden? Detta syns alltså inte på uc??Jag fick först 60.000 (tror jag) - amorterade ca 8 månader. Fick sen höja till 100.000.
Max är 150.000
- Meddelanden
- 2 797
- Mottagna reaktioner
- 1 251
- Poäng
- 1 027
Har ni som fått höja fått ett sms med ett meddelande om att ni kunnat höja er kredit? Holm påstår att det är så det går till.
- Meddelanden
- 3 399
- Mottagna reaktioner
- 3 463
- Poäng
- 1 957
Nej jag har inte fått, såg de genom att logga in i appen. När jag sen ansökte och skulle se mitt lånebesked, de var då jag fick smset.Har ni som fått höja fått ett sms med ett meddelande om att ni kunnat höja er kredit? Holm påstår att det är så det går till.
- Meddelanden
- 22 852
- Mottagna reaktioner
- 16 192
- Poäng
- 10 747
Nej jag har inte fått, såg de genom att logga in i appen. När jag sen ansökte och skulle se mitt lånebesked, de var då jag fick smset.
Samma här.
M
MisterK
Gäst
När jag sökte sist så snurrade bara mitt besked. Sen försökte de ringa och hävdar att de ska ringa varje gång man söker? Låter ksumt... Konstigt nummer de ringer ifrån med, så det är spärrat.
- Meddelanden
- 1 121
- Mottagna reaktioner
- 596
- Poäng
- 597
Försöker också utöka, men snurrar bara. "Vårt beslut efter din kreditupplysning" har startat om appen flera gånger. Samma snurr änNär jag sökte sist så snurrade bara mitt besked. Sen försökte de ringa och hävdar att de ska ringa varje gång man söker? Låter ksumt... Konstigt nummer de ringer ifrån med, så det är spärrat.
M
MisterK
Gäst
Mig kunde de inte erbjuda något alls, trots "medel" på min upplysning.. oklart. 

- Meddelanden
- 211
- Mottagna reaktioner
- 61
- Poäng
- 177
Hej. Undrar vilken kreditupplysning tog dem på dig? TackMig kunde de inte erbjuda något alls, trots "medel" på min upplysning.. oklart.![]()
Var samma för mig tidigare idag, men stängde appen och logga in cirka 5 gånger om så funkade det. De höjde min kredit med bara 5 000 dock, men alltid nåtÄr det bara jag som ej kommer vidare i appen. Ska söka på ny kredit och det händer ingenting. Det dök upp att ja kunde söka ny kredit, så fort man trycker så händer inget.

- Meddelanden
- 1 121
- Mottagna reaktioner
- 596
- Poäng
- 597
Dom kan ev ringa dig. De gjorde dom för mig, sen gick ansökan igenom "höjningen"Är det bara jag som ej kommer vidare i appen. Ska söka på ny kredit och det händer ingenting. Det dök upp att ja kunde söka ny kredit, så fort man trycker så händer inget.
- Meddelanden
- 214
- Mottagna reaktioner
- 55
- Poäng
- 177
Kommer inte heller in efter sökt ny kredit. Står bara och snurrar.
- Meddelanden
- 3 399
- Mottagna reaktioner
- 3 463
- Poäng
- 1 957
Ring domKommer inte heller in efter sökt ny kredit. Står bara och snurrar.
mitt snurrade också o jag ringde o då fick ja svara på några frågor o så funka de sen- Blev medlem
- 16 december 2020
- Meddelanden
- 1 116
- Mottagna reaktioner
- 512
- Poäng
- 597
Aha dom har ej ringt. Men ringde dom istället. Fick bara ett kasst svar om att en höjning ej går. Tog mitt persnr o sa att ja ej kan höja för ert mess ska komma isf. Hur hon vet det utan upplysning för det tog de inte. Sen i appen finns en länk om ansökan om ny kredit.Dom kan ev ringa dig. De gjorde dom för mig, sen gick ansökan igenom "höjningen"
- Meddelanden
- 214
- Mottagna reaktioner
- 55
- Poäng
- 177
Ring dommitt snurrade också o jag ringde o då fick ja svara på några frågor o så funka de sen
Får göra det fick du höja?
- Meddelanden
- 2 797
- Mottagna reaktioner
- 1 251
- Poäng
- 1 027
Till mig har de också sagt att jag ska få ett sms när jag har möjlighet att höja. Hur de kan göra den bedömningen utan en upplysning undrar jag också. Känns mycket märkligt när i princip ingen annan fått information om det här sms:et...Aha dom har ej ringt. Men ringde dom istället. Fick bara ett kasst svar om att en höjning ej går. Tog mitt persnr o sa att ja ej kan höja för ert mess ska komma isf. Hur hon vet det utan upplysning för det tog de inte. Sen i appen finns en länk om ansökan om ny kredit.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.