• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Jag är mållös... e de sant de Du skriver? Tre gäldenärer... verkligen?! :eek:

Asså, kanske jag inte borde tolka de så här, men för min del känns de bra att höra... Jag känner mig hela tiden mindre ensam... :oops::rolleyes::(


På mitt jobb är det iallafall 6-7 personer som antingen har eller har haft anmärkning.
Folk med helt okej ekonomi, snittar väl mellan 60 och 90K kanske,
Varit någon skitsak oftast som en mobilräkning som dom missat eller dylikt, inget som dom bryr sig om verkar det som då dom oftast bott på samma ställe länge och inte har behov av lån/krediter...
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 959
Mottagna reaktioner
6 151
Poäng
3 907
På mitt jobb är det iallafall 6-7 personer som antingen har eller har haft anmärkning.
Folk med helt okej ekonomi, snittar väl mellan 60 och 90K kanske,
Varit någon skitsak oftast som en mobilräkning som dom missat eller dylikt, inget som dom bryr sig om verkar det som då dom oftast bott på samma ställe länge och inte har behov av lån/krediter...

Jo, men icke e dom som Frökan Kimsan - den nyinkomna evighets gäldenären... suck & stånk...:oops::(:oops:
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 087
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 829
Mottagna reaktioner
13 073
Poäng
10 087
Det kan strula till sig för politiker som för alla andra..
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 626
Mottagna reaktioner
6 207
Poäng
4 147
Jo, men icke e dom som Frökan Kimsan - den nyinkomna evighets gäldenären... suck & stånk...:oops::(:oops:
Kimsan som jag sagt det tidigare så har du ” levt ” loppan för hela livet fast under halva livet.
Nu får du hitta andra saker som förgyller livet som ej är beroende av ” stora” pengar.
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 959
Mottagna reaktioner
6 151
Poäng
3 907
Kimsan som jag sagt det tidigare så har du ” levt ” loppan för hela livet fast under halva livet.
Nu får du hitta andra saker som förgyller livet som ej är beroende av ” stora” pengar.

Nja, de där är ju en sanning med modifikation, men att ja får hitta andra saker att förgylla livet med är dock sant... Ja har ju ”mina” hästar... Ska faktiskt tävla igen nästa helg... Duktig dressyr ryttarinna som ja är !!!:p:D
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 626
Mottagna reaktioner
6 207
Poäng
4 147
Nja, de där är ju en sanning med modifikation, men att ja får hitta andra saker att förgylla livet med är dock sant... Ja har ju ”mina” hästar... Ska faktiskt tävla igen nästa helg... Duktig dressyr ryttarinna som ja är !!!:p:D
Vad heter han ? -:) -:)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp