• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Philip A Karlsson

Kunnig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
10 Februari 2021
Meddelanden
117
Mottagna reaktioner
13
Poäng
62
ja, finns ingen utväg just nu längre. :( men de tar emot man vill bara ge dom pengarna så de kan dra tillbaka men de kommer aldrig ”löna” sig i längden :( jag hoppas jag får skuldsaneringen!

Fortfarande en jobbig period psykiskt.. både att behöva undvika att stöta ihop med brevbäraren och mängden brev märkta med Kronofogden är rätt tufft. Pågår ju några månader liksom.
Du är inte ensam, bry dig inte om brevbäraren, jag får oxå såna brev, vi får kämpa på
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

EllenBellen

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
12 September 2021
Meddelanden
703
Mottagna reaktioner
299
Poäng
447
Nej det godkändes inte så jag har varit utan min medicin som inte jag får sluta med, fick en hjärtinfarkt pga brist på min medicin så kom hem i tisdags och har inte råd med medicinen som inte ingår i högkostnadsskyddet och har visat min medicin lista, mitt intyg och de går inte med på min mobil heller har bindningstid 2 månader till, sen ska jag byta till lägsta, har inget abb med någon telefon jag betalar av på, köper telefonen kontant, sen så kommer allt annat inte kunna bli betalt o då hamnar det samma väg allt KF, sen kommer jag bara ge upp, kommer inte ha råd till nåt, jag bor själv det mesta fast jag är gift, för mannen jobbar i utlandet och elräkningen kom var meeega stor! Mannen betalar sina räkningar med E fakturor jag betalar mitt mat, alla basvaror försäkringar hundar hundmat, tv plus fiber, plus mina egna räkningar så detta kommer gå åt helvete! Kommer jag få massa skulder hos KF kommer jag aldrig bli skuldfri! Har lån och sånt jag alltid betalat som jag ska som aldrig gått vidare till inkasso, men måste jag betala mina mediciner med de 4000 kr jag har i utrymme och mina egna räkningar med dessa så är det bara att stänga och släcka....
Du kan även ansöka om anstånd m utmätning om du blivit oförutsett hastigt allvarligt sjuk.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp