Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Trelax, någon som testat dessa?

Är det inte de som ringer upp och är superotrevliga? Eller blandar jag ihop nåt?

Låter inte kul.. Men varför skulle ett företag ringa upp sina kunder o vara otrevliga? Då får de ju inga kunder...

Hahaha, fy! Vilka otrevliga människor! Han skällde på mig i 5 minuter.,, för att en gång missade jag en inbetalning på en avbetalningsplan för ja hade två likadana och intrum skickade den ena till kf. Jag fick betala 1600 plus månadens avbetalning så togs kravet från Kg tillbaks av intrum.. Detta var 23/10 2013.,
Så gubben på trelax skällde ut mig när jag ansöker när jag vet att jag inte uppfyller kraven., man får inte ha något Betalningsföreläggande,,,
Ja vart stum, jag har ju inga sådana. Intrum tog ju tillbaks detta på dagen.??

Gubben är dum i huvudet. Man får inte ha haft betalningsföreläggande på ett halvår eller ett år. Tror ej han har så många kunder!

Jag förklarade för honom att jag betalde och gjorde upp med intrum innan brevet ens hann komma från kf... Och det är över ett år sen jag fick det. Han sa att han tittade 3 år tillbaks i tiden! Vilket stolpskott!

Pff, vem fan tål att bli utskälld i fem minuter av en dåre?

Skäll ut honom tillbaka för hans ockerverksamhet och utnyttjande av utsatta människor.

Fråga gubbfan varför han lockar folk med denna halvt dolda text nedtill på sidan:

"smslån sms lån pengar låna lån lån utan betalningsanmärkning lån med betalningsanmärkning lån
"

Fråga gubbfan varför han lockar folk med denna halvt dolda text nedtill på sidan:

"smslån sms lån pengar låna lån lån utan betalningsanmärkning lån med betalningsanmärkning lån
"

För att han ska få träffar när du söker på google

För att han ska få träffar när du söker på google

Ja, det är ju alldeles självklart. Men är det moraliskt riktigt om man gillar att skälla ut folk och gnälla på minsta misstag av andra? Att man själv lockar med "lån med betalningsanmärkningar" för att locka utsatta kunder och få träffar på google för något som inte stämmer? Man får inte ha betalningsanmärkningar och gubben rapporteras ju gapa om tre år bakåt i tiden.

Ja, det är ju alldeles självklart. Men är det moraliskt riktigt om man gillar att skälla ut folk och gnälla på minsta misstag av andra? Att man själv lockar med "lån med betalningsanmärkningar" för att locka utsatta kunder och få träffar på google för något som inte stämmer? Man får inte ha betalningsanmärkningar och gubben rapporteras ju gapa om tre år bakåt i tiden.

Nej han verkar riktigt dum i huvudet. Svarade bara på varför han med alla sannolikhet har de taggarna på sin fula hemsida.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp