• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo - Lån utan UC
7. Loanstep - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Tror ni det går.

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 634
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Remember är smidiga och brukar erbjuda högre belopp än det ansökta. Dock krävs ibland kompletteringar i form av lönespecar och/eller kontoutdrag som visar på insättning av lön.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
F

Foztyy

Gäst
Poäng: 0
Grattis väldigt märkligt att du kunde få så bra ränta när jag själv hade bättre uc med nästan exakt samma skuldgrad och inkomst dock 2 förfrågningar istället för 1. Hade 0.9 riskprocent
 
M

Mikael75

Gäst
Poäng: 0
Grattis väldigt märkligt att du kunde få så bra ränta när jag själv hade bättre uc med nästan exakt samma skuldgrad och inkomst dock 2 förfrågningar istället för 1. Hade 0.9 riskprocent
Jag fick 6,95% i ränta och fick även erbjudande om att höja till 399.000 till samma ränta. Fast jag behövde bara 299 för att lösa andra krediter så jag valde det.
 

123 på det fjärde

Viktig medlem
Poäng: 61
Blev medlem
12 Augusti 2021
Meddelanden
59
Mottagna reaktioner
15
Poäng
61
Och var det bolån och dylikt som gjorde att du ligger högt i belåning eller var det rena Blanco och krediter?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp