Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tror ni jag blir godkänd, brixo 30000kr ?

Drog precis iväg en ansökan på brixo på 30.000kr, undrar vad ni tror om mina chanser?
Väntar med spänning.. fick mail om att en inviduell kreditprövning ska göras o får svar om max 24h

Uc score 30.1
Blancolån 330tkr
Inkomst 350tkr
1 anmärkning från i höstas

Drog precis iväg en ansökan på brixo på 30.000kr, undrar vad ni tror om mina chanser?
Väntar med spänning.. fick mail om att en inviduell kreditprövning ska göras o får svar om max 24h

Uc score 30.1
Blancolån 330tkr
Inkomst 350tkr
Jag tror nej mest grundat på att jag fick ett nej utan anmärkning och 7.3 i UC-score.

Något aktivt hos kfm, så är det ju kört...

Jag har fått godkänt med över 30% UC risk. Senast i april typ. Inga anmärkningar dock.

Uc score 30.1
Blancolån 330tkr
Inkomst 350tkr

Jag har ungefär samma score/inkomst/lånesumman fast ingen anmärkning. Fick 5000:-

Fick 5000kr beviljat, är de någon ide att söka merax nu eller blir de automatiskt nekat från dom?

Men då är ju själva UC helt meningslös. Dom tycker alltså att förfrågningar är värre än en anmärkning. Sinnessjukt ändå. Förfrågningar är det enda jag har som försämrar mina chanser. Inga anmärkningar, ok lön, knappt några lån.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp