Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Trustbuddy extremt desperata?

Kollade min mail som jag har till alla oseriösa lånbolag och så.
Trustbuddy har de senaste 7 dagarna skickat 7 olika mail.

Desperata much?

De har väl pepprat på med nästan ett mail om dagen sedan innan jul.

I december räknar jag in 13 mail om att låna pengar och för januari är vi uppe i 8 mail och det är bara den 13:e än....

Men jag blir ändå inte beviljad något lån av någon anledning längre. Kanske skulle ansöka varje gång ett sådant mail trillar in, det lär ju inte vara gratis för de att att ta en kreditupplysning varje gång :).

samma här blir bombad av mail. men blir inte godkänd längre trots att mina 4 tidigare lån betalats i tid. gör dock så att när varje mail kommer så ansöker jag tio gånger :p för creditsafe upplysningar är minsan inte grattis :p

Har "Trustbuddy" blivit hårdare med att låna ut nu än innan?.Då är det ju jäv märkligt att ni inte kan få igenom era lån,när dom överöser er med erbjudande hmm konstigt företag.

hej är de svåra om man blir några dagar sen med betalning? påminnelse på post eller via mail?

tänkte om de är lite desperata så kanske de ligger på mycket där...

Aldrig någonsin fått något via post från TrustBuddy. Däremot kan du förvänta dig oräkneliga mail och sms. Säkert ett antal telefonsamtal med.

följer man tråden på Flashback så verkar det vara grymma problem för dom som lånar ut via trustbuddy, min uppfattning är att trustbuddy har betydligt mer problemkrediter än man vill ge sken av och helt enkelt har problem att få ihop pengar att låna ut.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp