Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Två lån, Två låneförmedlare, under kort tid?

Hej mina vänner, vill börja med att tacka samtliga aktiva medlemmar för alla tips osv, det har hjälpt mig otroligt mycket,

I måndags ansökte jag om samlingslån via Lendo på 350k, fick erbjudande bland annat av Collector som jag för övrigt tog.
Fick lösenkrav på 250k som dom nu har löst och resterande belopp fick jag på kontot och har själv löst massa annat utanför UC osv,
Nu till min fråga.
Jag är nu sugen på att skicka en till ansökan på 160k för att samla resten av min lån.
Bland annat ett lån privat på 80k.
Är det någon idé? eller tror ni att det kommer bli avslag från samtliga banker iochmed den korta tiden det gått mellan ansökningarna?
bör jag vänta 30dagar?

Mina förutsättningar

inkomst 331 000
Blanco 430k
Underskott 60k
UC risk:2,2 (innan första ansökan 1,8)

MedVänligHälsning

Hej mina vänner, vill börja med att tacka samtliga aktiva medlemmar för alla tips osv, det har hjälpt mig otroligt mycket,

I måndags ansökte jag om samlingslån via Lendo på 350k, fick erbjudande bland annat av Collector som jag för övrigt tog.
Fick lösenkrav på 250k som dom nu har löst och resterande belopp fick jag på kontot och har själv löst massa annat utanför UC osv,
Nu till min fråga.
Jag är nu sugen på att skicka en till ansökan på 160k för att samla resten av min lån.
Bland annat ett lån privat på 80k.
Är det någon idé? eller tror ni att det kommer bli avslag från samtliga banker iochmed den korta tiden det gått mellan ansökningarna?
bör jag vänta 30dagar?

Mina förutsättningar

inkomst 331 000
Blanco 430k
Underskott 60k
UC risk:2,2 (innan första ansökan 1,8)

MedVänligHälsning

Kör på vet inte om det kommer gå men jag gjorde så för nån månad sedan fick först 300k av Santander sedan runt 150k av lendify 5 %första 6%andra 1 dag imellan sökningarna försra på lendo andra på Advisa.
Hade förövrigt 300k inkomst 0.2 % uc första 0.4 andra tror jag

Du har ett fint betyg även nu med så även om vissa banker har automatiskt avslag så bör du få några erbjudanden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp