Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Uc betyg samlingslån

Hej vad tror ni man behöver ha för Uc betyg på kreddy för att få ett samlingalån på ca 150 tusen ? Hur mycket förbättras ens uc betyg med att uc förfrågningar försvinner?

Tex har jag 21 föfrågningar uc om jag väntar tills jag har 5-6kvar hur mycket har mitt betyg förbättras tror ni? Inga anmärkningar eller liknande inkomst samma som innan

Har du nån aning om ditt ucbetyg nu.? Så många förfrågningar påverkar ditt betyg väldigt mycket tyvärr.

Tex har jag 21 föfrågningar uc om jag väntar tills jag har 5-6kvar hur mycket har mitt betyg förbättras tror ni? Inga anmärkningar eller liknande inkomst samma som innan

Det går inte att svara på. Det finns folk med betalningsanmärkningar som har 0,1 i betyg, och folk utan betalningsanmärkningar som har 25 i betyg. Dina förutsättningar i övrigt spelar naturligtvis en stor roll. Är du gift, skild, varken eller? Äger du fastigheter? Har du lån och kreditkort? Hur många, hur mycket och hur används de? Vad tjänar du? Hur ofta flyttar du? Etc.

Det är klart att 21 ff inte är bra, men 5-6 st är inte särskilt bra det heller.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp