H
Heh
Gäst
Poäng: 0
Det har ju inget att göra med förfrågningar.
Jag tycker du är väldigt otydlig.
Vad är din fråga egentligen?
Du skriver ju "Vilka långivare förutom NC Finance och Goodcash tar en UC som inte visar skulder???"
Båda dessa aktörer tar ju en FULL UC således så ser dom ju dina skulder, eller vad menar du?
Så lån och krediter syntes inte?Båda dessa långivare tar en UC som inte visar ens skulder. Jag har tagit lån hos bägge och på kopiorna syntes inte andra reggade skulder dvs lån.
Båda dessa långivare tar en UC som inte visar ens skulder. Jag har tagit lån hos bägge och på kopiorna syntes inte andra reggade skulder dvs lån.
@sharkvics kan du förklara detta för mig?
Innebär det att om man tar lån hos Goodcash så syns det inte som en vanlig förfrågning utan MicroUC?
UC visar bara skulder till kreditgivare som själva delger sina utlånande krediter. Om Goodcash inte är med i det samarbetet där de varje månad skickar över kredituppgifter, då får de i sin tur ingen tillgång till andra skulder.@sharkvics kan du förklara detta för mig?
Innebär det att om man tar lån hos Goodcash så syns det inte som en vanlig förfrågning utan MicroUC?
UC visar bara skulder till kreditgivare som själva delger sina utlånande krediter. Om Goodcash inte är med i det samarbetet där de varje månad skickar över kredituppgifter, då får de i sin tur ingen tillgång till andra skulder.
De kan mkt väl ta en full UC, med anmärkningar, kreditbetyg och antal förfrågningar. Men trots det syns inte krediterna.Goodcash verkar ta en full UC enligt lånforum, har ställt frågan i goodcash-tråden för att klargöra det.
De kan mkt väl ta en full UC, med anmärkningar, kreditbetyg och antal förfrågningar. Men trots det syns inte krediterna.