Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

UC lån hjälp

Jag tycker du är väldigt otydlig.
Vad är din fråga egentligen?

Du skriver ju "Vilka långivare förutom NC Finance och Goodcash tar en UC som inte visar skulder???"

Båda dessa aktörer tar ju en FULL UC således så ser dom ju dina skulder, eller vad menar du?

Jag tycker du är väldigt otydlig.
Vad är din fråga egentligen?

Du skriver ju "Vilka långivare förutom NC Finance och Goodcash tar en UC som inte visar skulder???"

Båda dessa aktörer tar ju en FULL UC således så ser dom ju dina skulder, eller vad menar du?

Båda dessa långivare tar en UC som inte visar ens skulder. Jag har tagit lån hos bägge och på kopiorna syntes inte andra reggade skulder dvs lån.

Båda dessa långivare tar en UC som inte visar ens skulder. Jag har tagit lån hos bägge och på kopiorna syntes inte andra reggade skulder dvs lån.
Så lån och krediter syntes inte?

@sharkvics kan du förklara detta för mig?
Innebär det att om man tar lån hos Goodcash så syns det inte som en vanlig förfrågning utan MicroUC?

@sharkvics kan du förklara detta för mig?
Innebär det att om man tar lån hos Goodcash så syns det inte som en vanlig förfrågning utan MicroUC?
UC visar bara skulder till kreditgivare som själva delger sina utlånande krediter. Om Goodcash inte är med i det samarbetet där de varje månad skickar över kredituppgifter, då får de i sin tur ingen tillgång till andra skulder.

UC visar bara skulder till kreditgivare som själva delger sina utlånande krediter. Om Goodcash inte är med i det samarbetet där de varje månad skickar över kredituppgifter, då får de i sin tur ingen tillgång till andra skulder.

Goodcash verkar ta en full UC enligt lånforum, har ställt frågan i goodcash-tråden för att klargöra det.

Goodcash verkar ta en full UC enligt lånforum, har ställt frågan i goodcash-tråden för att klargöra det.
De kan mkt väl ta en full UC, med anmärkningar, kreditbetyg och antal förfrågningar. Men trots det syns inte krediterna.

De kan mkt väl ta en full UC, med anmärkningar, kreditbetyg och antal förfrågningar. Men trots det syns inte krediterna.

Dem tar en IC som visar allt och syns för andra långivare men som INTE visar skulder! Om ni inte tror mig kan jag ladda upp en bild! Jag blev beviljad och fick en UC kopia för mindre ön 3 veckor sen!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp