• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

UC score avbetala krediter

Gaston

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
7 Januari 2015
Meddelanden
883
Mottagna reaktioner
490
Poäng
537
Klarar du att hålla ut till i höst tror du? 21 september har du ju blivit av med 13 FF och bara tre veckor senare har du bara tre kvar! Om du då har lyckats betala ner BN-kortet en del borde du ju ha stor chans tycker jag!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

cinnamongirl

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
5 December 2018
Meddelanden
318
Mottagna reaktioner
67
Poäng
207
Jag ska försöka hålla mig så länge som möjligt. Beror på möjligheter att dra in extra pengar varje månad
 

cinnamongirl

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
5 December 2018
Meddelanden
318
Mottagna reaktioner
67
Poäng
207
Tror du jag har möjligheter till hjälp med ett sånt samlingslån? Fast jag har de som syns på UC nu. Jag måste få ner kostnaderna :(
 

Gaston

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
7 Januari 2015
Meddelanden
883
Mottagna reaktioner
490
Poäng
537
Jag hoppas verkligen. Och omöjligt är det ju inte. Men jag tror att du i så fall kommer erbjudas väldigt höga räntor på dem:-(. Men om du vill "offra" en UC på det, så testa. Du behöver ju inte tacka ja till något lånerbjudande om du anser att din månadskostnad med det erbjudna lånet blir högre än det du betalar nu. Men säkert värt att köra din ursprungsplan med att få bort två krediter osv först.

Kanske någon annan har bättre koll på förutsättningarna? @Terry_ till exempel
 

cinnamongirl

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
5 December 2018
Meddelanden
318
Mottagna reaktioner
67
Poäng
207
Tänkte på ansökan antingen efter 28/6 eller efter 21/9. Inget innan det, kan nog hålla mig flytande tills dess om jag har tur men oron finns då den dagen kommer då jag inte får in extra pengar :(
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 311
Poäng
8 917
MIN uppfattning är att det är bättre att ha en outnyttjad kredit än en avslutad. Det är så jag tror.
Men jag TROR också att det är en marginell skillnad faktiskt.
 

cinnamongirl

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
5 December 2018
Meddelanden
318
Mottagna reaktioner
67
Poäng
207
Okej, satsar på att betala bort två av krediterna nu och sedan på att minska ner kreditkortet men inte säga upp det.

Allt fram till slutet av september då jag har 5 ff kvar och förhoppningsvis bra score och kan få till ett samlingslån på runt 200k.
 

Gaston

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
7 Januari 2015
Meddelanden
883
Mottagna reaktioner
490
Poäng
537
Håller tummarna redan nu!

Har du möjlighet att extrajobba osv? Själv satsar jag rätt hårt på Tradera i perioder. Säljer av en del av det som sänkt mig i skuldträsket
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp