Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

UC via e-mail ej brev

Hej , vilket smslån kan man identifiera sig med nordea kontot där dom inte skriver att det är smslån ? vill alltså låna men vill inte att min fru ser att det är ett lån.. även om man kan få uc på epost?

Hej , vilket smslån kan man identifiera sig med nordea kontot där dom inte skriver att det är smslån ? vill alltså låna men vill inte att min fru ser att det är ett lån.. även om man kan få uc på epost?

UC kan du få via e-post om du ansluter dej till www.kivra.se och www.minupplysning.se (var de hamnar beror på vilken kreditupplysning som är tagen). Har du tänkt att betala tillbaka från samma konto som insättningen sker till? I så fall går i varje fall inte den transaktionen att dölja, då skrivs det juridiska namnet ut som bankgiro- eller postgironumret är kopplat till.

Det bästa om du inte vill att din fru ska se är att du t.ex öppnar ett forex konto. Tar 2 min hos någon av forexombuden. Alltså öppna ett nytt bank konto någonstans.

Tog lån hos Expresskredit med nordea konto, de skriver någon siffer kombination på kontot och så fick jag upplysning via kivra då jag var registrerad där sedan tidigare.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp