Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Merax - Lån utan UC
4. Slantar - Lån utan UC
5. Loanstep - Lån utan UC
6. Nstart - Nystartslån
7. Kredera (NY) - Lån utan UC
8. Extralånet - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC

UC vid anställning? Snälla någon som vet?

pet77

Viktig medlem
Poäng: 52
Meddelanden
96
Mottagna reaktioner
13
Poäng
52
Krediter och sådant syndes ej utan bara för att se att du inte har något betalningsanmärkningar och saldo hos kfm osv.
Aha, säker? Ser de inte hur stora lån och sånt man har? Tycker det vore lite pinsamt att de tar upp sånt, även om min ekonomi sköts bra.

Svante1

Kunnig medlem
Poäng: 306
Meddelanden
254
Mottagna reaktioner
121
Poäng
306
Aha, säker? Ser de inte hur stora lån och sånt man har? Tycker det vore lite pinsamt att de tar upp sånt, även om min ekonomi sköts bra.
När dem tog en bisnode på mig så visades inte några lån endast hur kreditvärdig jag var och anmärkning, saldo hos kfm. Inga skulder syndes. Företaget jag jobbar för tog endast bisnode.

A27

V.I.P
Poäng: 497
Meddelanden
984
Mottagna reaktioner
398
Poäng
497
full UC tog G4S (nuvarande Avarn) på mig för 15 år sedan.
man skriver på ett papper där man godkänner att dom tar en kreditupplysning, den står sedan med i listan över förfrågningar på UC

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 677
Meddelanden
1 105
Mottagna reaktioner
717
Poäng
677
Fick ingen upplysning men tror de kollar om man har något hos KFM.

Däremot under min säkerhetsprövningsintervju frågade de mig om mina skulder vilket jag var helt transparent med utan att få några konstiga blickar.

Beror väl på tjänst. Jobbar inom statlig sektor och där handlar det mest om man kan vara ett möjligt offer till att ge säkrade uppgifter för mutor. Handlar nog inte ofta om vilken summa man har, handlar mer om beteende och hanterande.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp