Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Utöka blancolån

Jag har ca 45 000 kvar på mitt blancolån hos Marginalen bank. Har via min sida hos dem blivit erbjuden att söka utökning av mitt lån med drygt 300 000 kr. Naturligtvis kommer uc att tas. Men hur kan jag bli erbjuden att söka ett så stort lån? Undrar om jag inte blir godkänd för den summan så kan jag bli erbjuden en mindre summa? Måste ju vara säkrare för mig att ta en enda uc-förfrågan via Lendo än att chansa och bara söka på Marginalen?

Jag skulle 7 dagar i veckan välja lendo i det där läget ja.

Marginalen gör så deras underbara säljare kan även ringa upp och lova guld och gröna skogar och lösningen till alla jordens problem. Sen blir det avslag.

Alltid mer värt med Lendo. Dessa erbjudanden man ibland får på banksidorna, brev eller samtal är inga löften utan reklam.

Ja, jag har tyvärr gått på ett antal nitar genom en annan banks "erbjudanden" som ändå har varit på ganska små summor. Så har jag sökt, blivit nekad och fått en uc-förfrågan i onödan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp