Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

utbetalning extralånet

Hej jag ansökte igår på morgonen med bankid på extralånet och godkände på den vägen skuldebrevet och fick ett mail om att de skulle behandla min ansökan och maila när utbegalningen var på gång. Ingen upplysning har tagits än... och inga pengar på kontot eller mail.

Är de långsamma med utbetalningen i regel eller är jag avslagen utan att få info.
Någon som har erfarenhet?

Jag sökte i helgen och har haft dem tidigare, haft snabba utbetalning då. Men ännu inga pengar så idag kontaktade dem och fick något halvdant svar om att de hade svårt att få ut information från KFM. Jamen de har ju inte ens gjort en upplysning???

Jag skulle få besked under dagen och nu är klockan efter 18.30 utan något svar.

Någon som fått utbetalt i januari/februari för min känsla är att de är på väg att stänga ner. I december gick det på bara någon dag... Verkar mysko tycker jag.

Dom ska antagligen on du har eller har haft betalningsföreläggande hos kfm

fick mail på fm om att nu är det utbetalt, senast mitt på dan skulle jag ha pengarna, om mailet kommit senare så var de på kontot senast 17.20

fakturan har jag fått

men... inga pengar i rätt tid och inte heller vid 17.20

men livstecken iaf

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp