• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Utbetalning Santander

SpelskulderDelux

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
23 November 2020
Meddelanden
85
Mottagna reaktioner
36
Poäng
137
Tjena gänget,
Vänder mig åter till er för svar.
Sökte som sagt ett samlingslån som jag fick genom hos Konsumentkredit med bra ränta.
Cirka 5 dagar senare så bröt vår bil ihop samt fick vi en större utgift i bostaden med vitvaror.
Valde då att köra en fråga genom Lendo igen och fick erbjudande av Santander på det jag behövde med helt okej ränta (8.95%)
Signerade allt i helgen och väntar på utbetalningen..
Så mina frågor är -
Hur lång tid tog det att få allt utbetalt?
Fler som har upplevt sedan helgen att det inte går att logga in på appen eller internetbanken?
Brukar de ha tekniska problem?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

stikkan

Kunnig medlem
Poäng: 337
Blev medlem
29 April 2021
Meddelanden
212
Mottagna reaktioner
159
Poäng
337
Har dessvärre inget svar ang. utbetalningen men appen funkar bra för mig i alla fall.
 

SpelskulderDelux

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
23 November 2020
Meddelanden
85
Mottagna reaktioner
36
Poäng
137
Tack för svaren av er båda!
Då får jag enbart sitta och vänta, haha.
Kan det vara så att appen/internetbanken fungerar först när man har fått pengarna till mitt konto?
Fick ett mail när jag hade signerat avtalet att jag kunde logga in och följa processen eller se all information..
 

evilina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
5 April 2018
Meddelanden
1 542
Mottagna reaktioner
1 086
Poäng
867
Tack för svaren av er båda!
Då får jag enbart sitta och vänta, haha.
Kan det vara så att appen/internetbanken fungerar först när man har fått pengarna till mitt konto?
Fick ett mail när jag hade signerat avtalet att jag kunde logga in och följa processen eller se all information..
Tycker inte deras sida var så mkt att heja för när vi hade lån där men jag tror det är så att du ser något där när lånet är utbetalt, inte innan tyvärr
 

A27

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
7 September 2018
Meddelanden
1 073
Mottagna reaktioner
445
Poäng
557
Tycker inte deras sida var så mkt att heja för när vi hade lån där men jag tror det är så att du ser något där när lånet är utbetalt, inte innan tyvärr
dom har nyligen gjort om deras sida helt. jag föredrar dock den gamla även om det vinns vissa förbättringar med den nya
 

SpelskulderDelux

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
23 November 2020
Meddelanden
85
Mottagna reaktioner
36
Poäng
137
dom har nyligen gjort om deras sida helt. jag föredrar dock den gamla även om det vinns vissa förbättringar med den nya
Ja, pratade med deras kundtjänst idag om det så berättade att de har stora IT-problem sedan de lanserade den ”nya internetbanken” men försäkrade mig om att det var inget som påverkade min utbetalning och senast imorgon skulle den finnas hos mig annars skulle jag återkomma (igen)
 

Biggi

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
24 Oktober 2021
Meddelanden
50
Mottagna reaktioner
6
Poäng
42
Skickar dom hem nått med posten ihop emd att lånet tecknades och betalades ut?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp