Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Utmätning av extra utbetalning?

Det finns en risk att din arbetsgivare kontaktar KFM för att de är osäkra på hur de ska hantera detta.

Vad som sen sker är beroende av kompetensen och motivation hos den som tar emot samtalet.

(Det är ändå det offentliga vi har att göra med, acceptabel lägstanivå är i paritet med att ta ut någon från Helsingborgs bänk och sätta som startspelare i landslaget.)
Borde inte detta i så fall gälla även andra typer av utbetalningar? Såsom semestersättning och retroaktiva löneförhöjningar som alltid, för mig iaf, har betalats ut tillsammans med ordinarie lön.

Borde inte detta i så fall gälla även andra typer av utbetalningar? Såsom semestersättning och retroaktiva löneförhöjningar som alltid, för mig iaf, har betalats ut tillsammans med ordinarie lön.
Det kan bara din arbetsgivare besvara, jag kan bara besvara hur det ser ut på "andra sidan".

Många arbetsgivare ringer KFM för råd, finns det då en möjlighet att utmäta så bör alla som uppbär lön ha kunskapen att göra detta och handla därefter.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp