• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Utmätning bil

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Emma12

Kunnig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
17 Juli 2022
Meddelanden
137
Mottagna reaktioner
7
Poäng
42
Inget utmätningsbeslut fanns så vi sålde själva,de blev inte helt nöjda men nu är vi utan bil. Betalde månadens räkningar så vi är i fas och lite skulder. Väntar på ett arv som går direkt till skulder och hoppas på att det är lugnt med vår bostadsrätt ett tag till när vi börjar kunna betala av lite i taget utöver löneutmätning. Tufft men vi kämpar på
 

JohanL92

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
14 Februari 2019
Meddelanden
143
Mottagna reaktioner
66
Poäng
197
Vore rätt festligt om polisen stoppade mig och Kronofogden kom och beslagtog företagsbilen som jag kör varje dag.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 847
Mottagna reaktioner
12 597
Poäng
9 787
Vore rätt festligt om polisen stoppade mig och Kronofogden kom och beslagtog företagsbilen som jag kör varje dag.
Dom flesta brukar bli rätt missnöjda, yttra sig över rättsläget och redogöra för olika instanser man kan anmäla saker till, kul om någon skulle se det positivt.
 

JohanL92

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
14 Februari 2019
Meddelanden
143
Mottagna reaktioner
66
Poäng
197
Dom flesta brukar bli rätt missnöjda, yttra sig över rättsläget och redogöra för olika instanser man kan anmäla saker till, kul om någon skulle se det positivt.
Tror det skulle bli rätt svårt för Kronkalle att vinna mot ett av Sveriges största företag faktiskt.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 847
Mottagna reaktioner
12 597
Poäng
9 787
Tror det skulle bli rätt svårt för Kronkalle att vinna mot ett av Sveriges största företag faktiskt.
Så kanske det är. Nu är ju inte kronofogden part ens, så det kan inte vinnas mot någon alls.
 

Emma12

Kunnig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
17 Juli 2022
Meddelanden
137
Mottagna reaktioner
7
Poäng
42
Fortsättning följer och göra allt för att lösa en skuld i taget. Kan man försöka göra avbetalningsplaner med företag? Ska man betala de lägsta först eller hur tänker ni?
 

JohanDal

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
17 Oktober 2022
Meddelanden
150
Mottagna reaktioner
65
Poäng
197
Fortsättning följer och göra allt för att lösa en skuld i taget. Kan man försöka göra avbetalningsplaner med företag? Ska man betala de lägsta först eller hur tänker ni?
Lägsta och med högst ränta
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp