Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Utmätning Kronofogden

Hej! Jag är snart påväg att få en utmätning av kronofogden. Skäms enormt över detta. Men min fråga är tar kronofogden kontakt med familj o vänner vid en utmätning av mig? Eller är det bara jag som får brev o har kontakt med dom? Är det någon som vet något om detta?

utmätning

Det är sekretess på utmätning och arbetsgivare får inte lämna information till någon, det är bara dig som gäller och själv klart kommer brev hem till dig också men de kontaktar inte vänner och släktingar

Jag undra om du har fått rek brev att hämta ut. Har fått 2 stycken. Ett från folkia och ett från bigbank. Har nämligen också hamnat hos KFM. Bara undra om man behöver hämta ut dessa, det är säkert uppsägning av lånet eller nåt sånt.
Någon som vet?

Ja det är säkert uppsägning av lån.. Kommer ihåg att jag fick några med.. Hämtade ut dom... Vet ej vad som händer om du inte hämtar dom..,

Jag undra om du har fått rek brev att hämta ut. Har fått 2 stycken. Ett från folkia och ett från bigbank. Har nämligen också hamnat hos KFM. Bara undra om man behöver hämta ut dessa, det är säkert uppsägning av lånet eller nåt sånt.
Någon som vet?

Det enda du kan göra är att ställa en fråga till dessa två aktörer vad det är om du är orolig och om du har möjlighet att få betala i kapp det du är skyldig
Men det är ju inte säkert att de går med på det

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp