• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Vänder mig till er!

R

Robin K

Gäst
Poäng: 0
Helt rätt Ihope, då kör jag 100 och trycker i samla lån?
Känns lovande när ni säger att det finns chans. Tack även till Terry!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 270
Mottagna reaktioner
13 380
Poäng
8 917
Remember känns som en aktör som bör nappa på detta. Forex likaså.
Glöm inte att berätta för oss hur det gick!
Lycka till :)
 
R

Robin K

Gäst
Poäng: 0
Har Forex på ca 100 000 idag, vågar man hoppas på att man får öka där tror du Terry?
Vet du om Bankerna ger erbjudanden även på helgerna genom Lendo?
Tänker om det är bäst att söka idag eller under helgen. Ingen sekund stress med utbetalningen, bara ja får in tills tis-ons!
 
M

Maximilian

Gäst
Poäng: 0
Har Forex på ca 100 000 idag, vågar man hoppas på att man får öka där tror du Terry?
Vet du om Bankerna ger erbjudanden även på helgerna genom Lendo?
Tänker om det är bäst att söka idag eller under helgen. Ingen sekund stress med utbetalningen, bara ja får in tills tis-ons!

Du kommer/kan absolut få erbjudanden under helgen men handläggningen sker under bankdagar. Tisdag-onsdag blir tight beroende på bank men det är inte omöjligt. Värt att tänka på är att det i 70-80 % av fallen är kunderna själv som gör handläggningstiden utdragen. Jag slänger en jävla massa skuldebrev i papperskorgen varje vecka för att de är slarvigt ifyllda. Signering som saknas, inget/ofullständigt kontonummer osv osv osv. Man kan tro att det inte ska gå att missa särskilt mycket i den digitala signeringen men även där får vi ringa/smsa folk stup i kvarten.

Själv är jag helt oförstående till hur man kan vara så nonchalant att man inte har tid att läsa igenom ett skuldebrev på sexsiffriga belopp.
 

turnaround

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 777
Moderator
Blev medlem
10 Februari 2014
Meddelanden
2 322
Mottagna reaktioner
821
Poäng
777
Jag är i samma sits. Kommer aldrig ur skiten.
Tog ganska nyligen ett lån på 200tkr som jag spelade bort på 3 dagar.
Orkar inte leva. Funderar på att åka och fixa en pistol, skjuta en person jag hatar och sen ta mitt eget liv. Är endå inte värt att leva med spelberoende.

Det här låter ju inte så bra... Det finns hjälp att få, många här på forumet kan nog vittna om det - och tänk på att det inte bara är personen du fantiserar om att skjuta som "straffas" om du nu någon gång skulle göra verklighet av det hela, utan dennes föräldrar, vänner och eventuella barn.
 
R

Robin k

Gäst
Poäng: 0
Håller med Turnaround, alltid tråkigt att läsa inlägg där personen inte mår bra!
Hoppas det löser sig!

Idag gäller det, runt 14:00 så tänkte jag testa en Lendo. Nervig som fan!
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 270
Mottagna reaktioner
13 380
Poäng
8 917
Berätta gärna då vilka förutsättningar du har vilket beopp du har och om du fick några svar!
 
R

Robin K

Gäst
Poäng: 0
Tidigare tillfällen så har det mesta kommit inom 1h.
Konstigt att jag inte ens fått några ocker erbjudanden, sökte på 100 000 / 12 år.
Status Euroloan 4 år 20 k
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 270
Mottagna reaktioner
13 380
Poäng
8 917
Låter märkligt, om du inte har skuldsaldo, inga anmärkningar, bra inkomst och "lågt" UC så bör erbjudanden trilla in.
Någon bank som nekat dig än?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp